Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rapat Dengan Sufian Suhaimi, Terima Kasih Kepada Mereka Yang Doakan Kami – Jasmine Suraya

sufian suhaimi jasmine suraya bercinta

Kemunculan penyanyi Sufian Suhaimi yang membuat kejutan istimewa buat pelakon Jasmine Suraya baru-baru ini mendapat perhatian ramai. Timbul gosip bibit percintaan mula berputik antara mereka berdua apabila kelihatan begitu mesra bersama.

sufian suhaimi jasmine suraya bercinta

Advertisement

Saling meminati, Jasmine akui dia selesa berkawan rapat dengan Sufian.

Kalau ada peminat yang nak kaitkan saya dengan Sufian, saya tak boleh berkata apa. Kami sebenarnya berkawan baik dan dia adalah penyanyi yang sangat berbakat.

sufian suhaimi jasmine suraya

Setakat ini, tidak ada kecaman yang saya terima daripada netizen. Kepada yang mendoakan, saya ucapkan terima kasih.

Jasmine berkata pada mulanya dia yang mengajak Sufian untuk keluar makan dan mereka sangat selesa berkongsi pengalaman hidup masing-masing, termasuklah kisah percintaan.

sufian suhaimi jasmine suraya bercinta

Pada mulanya, saya mengajak dia keluar makan. Saya pun tak sangka dia akan datang dan berikan kejutan dengan menyampaikan lagu Di Matamu buat saya.

Pengalaman kami dalam percintaan sebelum ini lebih kurang sama. Jadi, kami saling berkongsi cerita.

Hebat juga penangan Sufian terhadap Jasmine, bukan biasa-biasa ni. Siapa tahu daripada sahabat yang rapat boleh jadi teman istimewa pula?

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

3 Comments

  1. Anonymous

    August 19, 2019 at 8:31 am

    congrats yes imbasan muka elvina mcm kembar siam dia-dia yg berlakon dgn fazura dlm hero seorg cindrella-saya suka tengok dia berlakon sahabat baik fazura dalam drama tu.semoga kalian berdua berjodoh.

  2. Anonymous

    August 15, 2019 at 7:37 pm

    Eeew taste kau dik

  3. Anonymous

    August 15, 2019 at 5:34 pm

    Macam muka elvina

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top