Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rapat Bersama Seorang Gadis Berhijab Cantik, Sufian Suhaimi Sudah Jumpa Pengganti?

Foto penyanyi Sufian Suhaimi memberikan sekuntum bunga mawar merah sambil menatap wajah seorang gadis berhijab yang manis dan cantik wajahnya mencetuskan pelbagai tanda-tanya. Adakah Sufian dan gadis tersebut mempunyai apa-apa hubungan istimewa?

Advertisement

Untuk pengetahuan anda, gadis itu yang dikenali sebagai Ayra Messi adalah model yang membawakan watak sebagai kekasih Sufian dalam muzik video lagu Di Matamu.

Menjawab persoalan ramai adakah beliau sudah kembali membuka pintu hatinya untuk menerima cinta baru, Sufian menerusi portal Harian Mentro tampil menjelaskan perkara sebenar.

Bagi peminat yang menonton muzik video ini mesti kenal dan tahu. Ayra adalah model dalam muzik video berkenaan. Kami tidak ada apa-apa hubungan istimewa seperti diperkatakan. Dalam erti kata lain, dia bukan kekasih saya.

Cuma, semalam saya dijemput menghadiri acara pembukaan butik di Batu Pahat. Kebetulan, Ayra ada sekali. Jadi, kami terjumpa di situ. Memandangkan juru foto majlis itu rakan saya, kami pun acah-acah buat sesi fotografi.

Advertisement

Sufian juga tidak mahu peminat salah faham dan memberitahu beliau tidak mencetuskan sebarang gimik. Sebelum ini, rata-rata netizen memuji betapa sepadannya Sufian dan Ayra serta berharap mereka benar-benar bercinta.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : Aqo Imran

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

28 Comments

  1. Hantu mak limah

    September 18, 2018 at 1:01 pm

    Aku rasa mcm nak lap pakai tisu je makeup pempuan tu..berlebih2han bukan jd cantik.jd pelik ada lah..

  2. Okjela

    September 18, 2018 at 12:32 pm

    She looks older. Makeup kt 3rd pic mak oiii. Blusher smpai ke hidung mcm kulit orng sensitive bila bawah matahari. Orng slalu cakap cm udang kene bakar. All the best to both.

    • Bobo di mana mana

      September 21, 2018 at 12:20 am

      Tp buruk lagi mekap si nija budak cendol tu.hahah

  3. El

    September 18, 2018 at 12:07 pm

    Kepala berbalut, dada, celana, bukan maen ketatnye

  4. Jjay

    September 18, 2018 at 11:44 am

    Lepas tu keluar gimik lagu baru. perempuan tu belakon dalam mv .haihhh

  5. Anonymous

    September 18, 2018 at 11:08 am

    Cb perempuan tu tggl mekap…sure muke pufat lesi cam mayat…pkai mekap x cntk pn jd cntk…hahaha…pian ni byk btl teka teki….dh2 laa tu pian oii…nk bercinta ke x nk ke terpulang laa…lg satu y peminat2 pian ni busybody sgt kenapa….kot dia nk bercinta pn biar laa…x fhm btl perempuan2 zmn skrg ni…tergedik2 btl…

Loading...
To Top