Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rancang Kahwin 20.2.2020, Elizabeth Tan Masih Mencari Calon

Sesungguhnya tarikh 20 Februari 2020 (20.2.20) memang sangat cantik untuk mendirikan rumahtangga. Abang Nara yakin ramai yang sudah merancang untuk melakukan sesuatu yang istimewa pada tarikh yang hadir sekali seumur hidup itu. Penyanyi Elizabeth Tan juga sudah mempunyai perancangan untuk berkahwin pada tarikh tersebut, namun sayangnya, Lizzy masih belum ada bertemu dengan calon suami yang sesuai.

elizabeth tan

Advertisement

Menurut Elizabeth Tan, sehingga ke hari ini, dirinya masih belum mempunyai teman lelaki. Ini memang satu berita baik untuk lelaki-lelaki di luar sana yang ada menyimpan perasaan kepada Lizzy. Jangan risau sebab dia pun memang sedang mencari seseorang untuk dijadikan calon suami. Jadi kemungkinan untuk anda diterima adalah tinggi. Apa pun anda kena mulakan misi mengorat anda hari ini juga, sekurang-kurangnya ada tempoh 6 bulan lagi sebelum 20.2.2020.

Kata Lizzy:-

Saya hanya rancang untuk kahwin pada tarikh itu. Tapi saya tiada calon lagi. Apa pun kenalah cari supaya saya dapat capai target nak langsung pada date itu.

Entahlah, bagi saya tarikh tersebut cukup cantik dan pastinya ramai juga yang akan pilih tarikh berkenaan untuk menjayakan sesuatu yang bermakna dalam hidup mereka. Lagi pula ia hanya hadir sekali dalam hidup kita kan.

Tak ada kekasih lagi. Saya jarang keluar rumah. Jadi usaha untuk dapatkan teman lelaki itu agak sukar. Bayangkan sampai masa saya terfikir untuk mempunyai applikasi mencari teman di media sosial.

elizabeth tan

So tunggu apa lagi? Mana tahu jodoh anda dengan Elizabeth Tan kan? Sumber Media Hiburan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. korok

    August 6, 2019 at 12:12 pm

    kawin je la ngan iqram prince chikiboom boom tu…dulu dia frust x dpt soo winci…dok melamar ala2 pijo omar…tp keciwa…target dia amoi gak…so sesuai sgt…blh bg dia jln yg lurus blik asal…

  2. Anonymous

    August 6, 2019 at 11:48 am

    Mcm haliza misbun dulu. Nk kawin 2.2.2002 tapi calon xde. Sampai sudah x kawin.

  3. anone

    August 6, 2019 at 11:20 am

    Belajar mandi junub kalo nak lelaki melayu

    • Anonymous

      August 6, 2019 at 11:42 am

      blajr basuh guna air dulu v tu, lepas tu beljar mandi bersih selepas dtg haid..d seterusnya jika nk masuk islam…utk body2 an.
      utk yg simple blajr ucp bismillah, celemekom.. dulu dn seterusnya.

  4. faraj

    August 6, 2019 at 10:20 am

    Kawin dgn Hafiz Hamidon…!!!

  5. No

    August 5, 2019 at 10:36 pm

    Kawin je la dgn Remy sehak

Loading...
To Top