Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Rancang Kahwin 20.2.2020, Elizabeth Tan Masih Mencari Calon

Sesungguhnya tarikh 20 Februari 2020 (20.2.20) memang sangat cantik untuk mendirikan rumahtangga. Abang Nara yakin ramai yang sudah merancang untuk melakukan sesuatu yang istimewa pada tarikh yang hadir sekali seumur hidup itu. Penyanyi Elizabeth Tan juga sudah mempunyai perancangan untuk berkahwin pada tarikh tersebut, namun sayangnya, Lizzy masih belum ada bertemu dengan calon suami yang sesuai.

elizabeth tan

Advertisement

Menurut Elizabeth Tan, sehingga ke hari ini, dirinya masih belum mempunyai teman lelaki. Ini memang satu berita baik untuk lelaki-lelaki di luar sana yang ada menyimpan perasaan kepada Lizzy. Jangan risau sebab dia pun memang sedang mencari seseorang untuk dijadikan calon suami. Jadi kemungkinan untuk anda diterima adalah tinggi. Apa pun anda kena mulakan misi mengorat anda hari ini juga, sekurang-kurangnya ada tempoh 6 bulan lagi sebelum 20.2.2020.

Kata Lizzy:-

Saya hanya rancang untuk kahwin pada tarikh itu. Tapi saya tiada calon lagi. Apa pun kenalah cari supaya saya dapat capai target nak langsung pada date itu.

Entahlah, bagi saya tarikh tersebut cukup cantik dan pastinya ramai juga yang akan pilih tarikh berkenaan untuk menjayakan sesuatu yang bermakna dalam hidup mereka. Lagi pula ia hanya hadir sekali dalam hidup kita kan.

Tak ada kekasih lagi. Saya jarang keluar rumah. Jadi usaha untuk dapatkan teman lelaki itu agak sukar. Bayangkan sampai masa saya terfikir untuk mempunyai applikasi mencari teman di media sosial.

elizabeth tan

So tunggu apa lagi? Mana tahu jodoh anda dengan Elizabeth Tan kan? Sumber Media Hiburan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. anonymous

    August 7, 2019 at 5:41 pm

    pepek tengik

  2. Abc

    August 6, 2019 at 3:20 pm

    Perempuan gedik

  3. aku tetap aku

    August 6, 2019 at 2:15 pm

    desperate minah ni. dari dulu asyik cakap pasal cinta je. dah la suara sengau..

    • Anonymous

      August 6, 2019 at 3:14 pm

      aku sudah..kau pun sudah..aku sudah..kau pun sudah..aku sudah..kau pun sudah..

      alahai lagu..

    • Elliza Razak

      August 6, 2019 at 7:32 pm

      KAN. RETRO MALAYSIA 1990-AN HINGGA AWAL 2000-AN LAGI BEST DARIPADA SEKARANG-SEKARANG SEJAK 2005 LAGI.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top