Written by AbangNara | August 5th, 2019

Sesungguhnya tarikh 20 Februari 2020 (20.2.20) memang sangat cantik untuk mendirikan rumahtangga. Abang Nara yakin ramai yang sudah merancang untuk melakukan sesuatu yang istimewa pada tarikh yang hadir sekali seumur hidup itu. Penyanyi Elizabeth Tan juga sudah mempunyai perancangan untuk berkahwin pada tarikh tersebut, namun sayangnya, Lizzy masih belum ada bertemu dengan calon suami yang sesuai.

elizabeth tan

Menurut Elizabeth Tan, sehingga ke hari ini, dirinya masih belum mempunyai teman lelaki. Ini memang satu berita baik untuk lelaki-lelaki di luar sana yang ada menyimpan perasaan kepada Lizzy. Jangan risau sebab dia pun memang sedang mencari seseorang untuk dijadikan calon suami. Jadi kemungkinan untuk anda diterima adalah tinggi. Apa pun anda kena mulakan misi mengorat anda hari ini juga, sekurang-kurangnya ada tempoh 6 bulan lagi sebelum 20.2.2020.

Kata Lizzy:-

Saya hanya rancang untuk kahwin pada tarikh itu. Tapi saya tiada calon lagi. Apa pun kenalah cari supaya saya dapat capai target nak langsung pada date itu.

Entahlah, bagi saya tarikh tersebut cukup cantik dan pastinya ramai juga yang akan pilih tarikh berkenaan untuk menjayakan sesuatu yang bermakna dalam hidup mereka. Lagi pula ia hanya hadir sekali dalam hidup kita kan.

Tak ada kekasih lagi. Saya jarang keluar rumah. Jadi usaha untuk dapatkan teman lelaki itu agak sukar. Bayangkan sampai masa saya terfikir untuk mempunyai applikasi mencari teman di media sosial.

elizabeth tan

So tunggu apa lagi? Mana tahu jodoh anda dengan Elizabeth Tan kan? Sumber Media Hiburan.

20 responses to Rancang Kahwin 20.2.2020, Elizabeth Tan Masih Mencari Calon

  1. Anonymous says:

    nak macm marion juge ke..

    6

    0
  2. Anonymous says:

    dia ni lawa ke..

    7

    0
  3. Anonymous says:

    belum ada calon macam mana nak kahwin cik adik ?

    2

    0
  4. anonymous says:

    pepek hancing

    2

    3
  5. Anonymous says:

    nanti bende sama akan jadi dekat dia jugak percayalah ckp aku, dah la badan macam tong drum cam perempuan dah beranak lima hahaha buruk bebenor

    0

    4
  6. No says:

    Kawin je la dgn Remy sehak

    5

    0
  7. faraj says:

    Kawin dgn Hafiz Hamidon…!!!

    0

    1
  8. anone says:

    Belajar mandi junub kalo nak lelaki melayu

    0

    0
    • Anonymous says:

      blajr basuh guna air dulu v tu, lepas tu beljar mandi bersih selepas dtg haid..d seterusnya jika nk masuk islam…utk body2 an.
      utk yg simple blajr ucp bismillah, celemekom.. dulu dn seterusnya.

      0

      4
  9. Anonymous says:

    Mcm haliza misbun dulu. Nk kawin 2.2.2002 tapi calon xde. Sampai sudah x kawin.

    1

    1
  10. korok says:

    kawin je la ngan iqram prince chikiboom boom tu…dulu dia frust x dpt soo winci…dok melamar ala2 pijo omar…tp keciwa…target dia amoi gak…so sesuai sgt…blh bg dia jln yg lurus blik asal…

    0

    1
  11. aku tetap aku says:

    desperate minah ni. dari dulu asyik cakap pasal cinta je. dah la suara sengau..

    2

    1
  12. Abc says:

    Perempuan gedik

    0

    1
  13. anonymous says:

    pepek tengik

    0

    0

Leave a Comment

Optional