“Rambut Sexy, Badan Hitam Berkilat” – Frederik The Great, Ini Kuda Paling Tampan Di Dunia

Trending

“Rambut Sexy, Badan Hitam Berkilat” – Frederik The Great, Ini Kuda Paling Tampan Di Dunia

Memiliki susuk badan yang tegap, berwarna hitam berkilat, berambut panjang dan pantas berlari, seekor kuda di Amerika Syarikat, Frederik The Great, kini diiktiraf sebagai kuda paling tampan di dunia.

Frederik The Great, Ini Kuda Paling Tampan Di Dunia

Advertisement

Nama Frederik diambil bersempena dengan nama seorang pemimpin Rusia yang telah memerintah dari tahun 1740 hingga 1786.

Selain itu, Frederik juga terkenal dengan beberapa nama jolokan seperti Real-life Black Beauty, Storybook Stallion dan Fabio of Hoses.

Frederik The Great, Ini Kuda Paling Tampan Di Dunia

Frederik The Great

Dalam pada itu, ketampanannya itu juga, Frederik khabarnya telah menerima tawaran untuk membintangi beberapa buah filem.

Lebih menarik, kuda ini juga tidak ketinggalan memiliki jadual kerja yang ketat kerana perlu membintangi banyak jenis iklan, malah pendapatannya juga dianggarkan mencecah hingga lebih RM100,000 sebulan.

Tidak kurang juga, Frederik difahamkan akan bergaya seolah-olah persis seorang model sebaik sahaja jurufoto profesional bertindak membidik aksi-aksinya.

Sumber: Kaki Bisnes Viral

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...