January 6th, 2020

Baru-baru ini, penampilan Ahmad Fakhruddin Attar, anak kepada pasangan selebriti Aeril Zafrel dan Wawa Zainal yang berambut panjang pada hari pertama sesi persekolahan mengundang kritikan netizen. Mereka mengatakan Akhtar nampak selekeh kerana bajunya berkedut dan macam-macam lagi kata-kata buruk yang dilemparkan.

michael ang anak aeril zafrel

Perkara itu turut mendapat perhatian pelakon dan pengarah Michael Ang yang menempelak sikap netizen yang gemar mengkritik dan memberikan komen tidak sopan terhadap anak pasangan selebriti tersebut. Dia tidak faham dengan netizen sekarang yang tidak henti mencari kesalahan orang lain.

michael ang

Terdahulu, menerusi laman sosial Twitter, Aeril berkongsi komen-komen kurang sopan netizen terhadap fotonya ketika menghantar anak ke sekolah. Jelas Aeril, dia hanya ingin mengabdikan kenangan bersama anaknya.

 

 


2 responses to “Rambut Panjang Tak Bererti Kurang Ajar, Bertudung Tak Bererti Suci – Michael Ang”

  1. vavazenal says:

    pasal rambut pon nk bodoh2 kan org.. apadaa.. ada je ank org lain yg da beso panjang gi sekolah private berambut panjang.. depa belajar guna otak.. bukan guna rambut.. lek sudaa.. potong la rambut ank korang leklok.. selagi dia lelaki, rambut tu bukan aurat..budak je kot.. takyah la nk emo sgt.. pndai la makbapak dia uruskan..

  2. Anonymous says:

    komen2 negatif sesetengah netizen ni mmg x boleh blah. sampai nk label pengemis bagai. tapi bab rambut anak pjg pg sekolah ni, mmg bapak n mak dia nampak dungu. sekolah gomen ke private? kalau sekolah gomen, kan ada peraturan. bukan sebab pakai tudung tu suci ke tidak, ni pasal peraturan. kalau baru 1st day gitu dah x peduli peraturan, kan kena sikit dah mula nk serang2 cikgu. mak bapak dulu xkan x sekolah? mestilah sekolah kan w/pun x berapa bijak.

Loading...