Rambut Gugur Bersepah Di Lantai? Ini Trik Mudah & Pantas Nak Bersihkan!

Kehidupan

Rambut Gugur Bersepah Di Lantai? Ini Trik Mudah & Pantas Nak Bersihkan!

Tidak kira perempuan atau lelaki, mesti akan ada yang menghadapi masalah rambut bersepah di lantai kan. Kadang kala, proses untuk membersihkan juga memakan masa sehingga terpaksa membongkok untuk memastikan semuanya disapu.

Perkongsian seorang pengguna Tiktok kali ini telah pun mendapat perhatian ramai dek ideanya yang dikatakan bernas dan sangat praktikal.

Hanya guna satu bahan tambahan je. Jom tengok!

Advertisement

Wanita ini hanya menampalkan cellophane tape pada hujung penyapu. 

Cara ini sekaligus memudahkan rambut-rambut di lantai melekat terus pada tape itu. Lebih menarik, hanya perlu tarik dan buang macam biasa. Tak perlulah bersihkan hujung penyapu macam kita selalu buat tu. 

Mudah kan? Semoga bermanfaat!

SUMBER 

 

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...