Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ramas Najis Di Instagram, Baby Shima Nafi Cipta Kontroversi Murahan

Baby Shima

Penyanyi dan juga pelakon, Baby Shima tampil menepis dakwaan sesetengah netizen yang mengatakan dia sengaja mencetuskan kontroversi murahan apabila memuat naik video memaparkan dirinya. memegang najis dalam mangkuk tandas di Instagramnya.

Meskipun video pendek itu merupakan sedutan babak dalam filem berjudul Nasi Kangkang, namun ramai peminat memberi reaksi negatif dan menganggap penyanyi dangdut itu tidak mengambil kira sensitiviti masyarakat.

Advertisement

Kata Shima, dia tidak pernah terfikir atau merancang untuk menjadi viral kerana mahukan populariti.

“Saya pun tak pernah rancang benda ni nak viral atau tidak. Kalau benda tu viral..Alhamdullilah, cerita tersebut mampu menarik perhatian, kita tak boleh merancang kalau bab viral ni. Yang tentukan pun adalah netizen.”

Ketika ditanyakan mengenai babak tersebut, Shima berkata dia tidak malu untuk melakonkan aksi tersebut kerana ianya tidak salah sama sekali.

Advertisement

“Ala nak jijik nanti semua orang akan pegang juga bila ada bayi dan bila mak bapa kita sakit mungkin kita pegang juga. Apa-apa pun kalau nak tahu najis itu betul atau tak nanti tengok di YouTube saya ya ada disebalik tabir.” ujarnya.

Terdahulu, sedutan video tersebut merupakan sebahagian babak filem itu merakamkan aksi Shima mengambil najis untuk dijadikan resipi masakan nasi tangas yang digunakan untuk ilmu sihir menundukkan suami.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

2 Comments

  1. BABY SHIMA BODOH

    June 16, 2021 at 3:38 pm

    KSIAN………..SENDU!! TERPAKSA BUAT KONTROVERSI BODOH2 UNTUK UP KAN NAMA & MASIH MAHU RELEVEN DLM INDUSTRI!!!

    • Anonymous

      June 16, 2021 at 7:35 pm

      Musim pkp.. mcm tu laa.. dia x pkp pun sendu jgak.. kesian.. ramas laa taik lg.. esok msti rmai pminat.. hee

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top