Written by serenity | October 28th, 2011

Gempak je tajuk tu kan? Tapi korang patut tahu kadang-kadang kami hanya nak menduga reaksi korang. Kami sendiri memang tak percaya, tapi ada sesetengah orang akan percaya. Ya, cerita ni dah hangat sejak Allahyarham Dato’ Ahmad Jais meninggal dunia. Yang jadi hangatnya ialah kerana Uncle Seekers telah membuat ramalan kira-kira sebulan sebelum itu yang seniman terkenal itu akan meninggal dunia di blog beliau.

Bukan itu saja, antara yang diramalkan oleh Uncle Seekers juga termasuk beberapa selebriti lain dan orang-orang penting dalam negara. Kami ada juga curiga sama ada ini perkara yang benar diramalkan atau auta saja. Tapi takkan beliau begitu berani ya tak? Antara yang diramalkan ialah Anuar Zain yang tidak akan berkahwin sampai bila-bila, Juliana Evans yang akan berkahwin dengan orang ternama, Lisa Surihani dan Yusry KRU yang tidak akan berkahwin dan ramai lagi. Kalau korang rajin dan curiga, bolehlah membacanya. Bagi kami, sekadar masuk ikut mata keluar telinga kiri dan kanan saja.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

143 responses to Ramalan Mimpi Uncle Seekers: Suratan Atau Kebetulan?

  1. amyrah says:

    waaaa…sumpah syirik..

  2. Anonymous says:

    si bodoh ni mmg sewel cket