Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ramalan Keputusan ABPBH 2011 Daripada Abang Nara

Dalam banyak-banyak anugerah untuk artis yang wujud di Malaysia ini, Abang Nara paling teruja dengan Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH). Bagi Abang Nara keputusan ABPBH sangat adil kerana ianya berdasarkan undian daripada peminat. Tiada melibatkan juri awam, juri profesional ataupun mana-mana markah daripada pihak luar.

keputusan abpbh2011

Advertisement

Jadi seperti tahun-tahun lepas, Abang Nara bawakan anda ramalan keputusan penuh ABPBH2011 berdasarkan pandangan Abang Nara. Pilihan Abang Nara ialah yang di”bold”kan. Adakah anda bersetuju dengan pilihan Abang Nara atau anda pilihan anda sendiri?

Penyanyi lelaki:

1 – Faizal Tahir

2 – Anuar Zain

3 – Aizat

Advertisement

4 – Hafiz

5 – Black

Penyanyi wanita:

1 – Najwa Latif

2 – Yuna

Advertisement

3 – Stacy

4 – Alyah

5 – Shila Amzah

Artis duo/berkumpulan:

1 – 6ixth Sense

2 – Jaclyn Victor/Ning Baizura/Shila Amzah

3 – Meet Uncle Hussain/Hazama

4 – Bunkface

Advertisement

5 – Forteen

Artis baru lelaki:

1 – Johan Ariff As’ari

2 – Hazama

3 – Awi Rafael

4 – Aeril Zafrel

5 – Beto Khusyairi

Artis baru wanita:

1 – Tasha Shilla

2 – Najwa Latif

3 – Neelofa

4 – Nur Fathia

5 – Izara Aishah

Pelakon filem lelaki:

1 – Aaron Aziz

2 – Shaheizy Sam

3 – Adi Putra

4 – Syamsul Yusof

5 – Bront Palarae

Pelakon filem wanita:

1 – Lisa Surihani

2 – Maya Karin

3 – Diana Danielle

4 – Yana Samsudin

5 – Eja

Pelakon TV lelaki:

1 – Aaron Aziz

2 – Adi Putra

3 – Remy Ishak

4 – Fizz Fairuz

5 – Fauzi Nawawi

Pelakon TV Wanita:

1 – Fasha Sandha

2 – Tiz Zaqyah

3 – Scha Alyahya

4 – Nora Danish

5 – Rozita Che Wan

Artis komedi lelaki:

1 – Zizan Razak

2 – Johan

3 – Nabil

4 – Along Cham

5 – Afdlin Shauki

Artis komedi wanita:

1 – Noorkhiriah

2 – Sharifah Shahira

3 – Didie Alias

4 – Kenchana Dewi

5 – Alliza Abdullah @ Enot

Pengacara TV lelaki:

1 – Aznil Nawawi

2 – Faizal Ismail

3 – Ally Iskandar

4 – Awal Ashaari

5 – Zizan Razak

Pengacara TV wanita:

1 – Fara Fauzana

2 – Cheryl Samad

3 – Sharifah Shahira

4 – Raja Azura

5 – Nurul Syuhada

Penyampai radio lelaki:

1 – Faizal Ismail

2 – Aznil Nawawi

3 – AG

4 – Halim Othman

5 – Khairil Rashid @ Krill

Penyampai radio wanita

1 – Fara Fauzana

2 – Linda Onn

3 – Raja Azura

4 – Abby Fana

5 – Sharifah Shahira

Dengar cerita Aaron Aziz akan berlari dengan hanya boxer sekiranya berjaya menggondol 4 anugerah. Fuh ~~ Mesti ramai tak sabar melihat aksi seksi Aaron Aziz tersebut. Apa pendapat anda? Adakah anda bersetuju dengan pilihan Abang Nara?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

165 Comments

  1. Nyah letops

    April 9, 2012 at 12:57 pm

    Apa punggg yang terjadi, neelofa tetap di hati nyah uolssssss

  2. candid camera say...

    April 8, 2012 at 7:56 pm

    pengacara tv popular……karam sing walya…

  3. hafeezi

    April 8, 2012 at 5:25 pm

    yang penting nak Yuna menang penyanyi wanita popular dan najwa latif artis baru wanita popular

  4. mawar

    April 8, 2012 at 5:03 pm

    haha..pandai Aaron Aziz buat lawak..haruslah dia berani nazarsebegitu sebab dia tahu tak mungkin akan terjadi kan..yang nak kutuk2 tu, cuba le cari info yg betul, baru le boleh kata macam2..aduhai~

    p/s : agak2, kalau ramalan abang Nara ni betul semuanya, ape pulak nazarnye ye..? nak lari dengan berkain pelekat sahajakah..? haha.. ;)

  5. jamy

    April 8, 2012 at 3:32 pm

    yang penting Zizan kena menang…dia berbakat, lawaknya terkawal dan berkualiti serta lebih sopan, kena dengan tempat. Patutnya kategori artis duo/berkumpulan calonkan Jozan juga, baru dua-dua boleh menang..hahah..Aaron Aziz? Bolehla..dah terpopular sangat tahun lepas, nak buat mcm mana..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top