Written by Bella | June 19th, 2019

Nama pelakon tampan, Ariff Aziz tiba-tiba menjadi perbualan hangat di media sosial apabila rumah tangga yang dibina bersama penerbit Datuk A. Aida runtuh selepas 10 bulan melayari bahtera perkahwinan.

Tidak sampai 24 jam selepas penerbit  itu mengumumkan dia sudah bercerai buat kali keempat, Ariff akhirnya tampil membuka mulut.

Menerusi akaun Instagramnya, Ariff berkata sudah lama dia tidak mendapat perhatian seakan orang yang penting seperti apa yang dirasainya semalam.

Rata-rata pengikutnya memberikan komen positif agar Ariff kekal tabah menghadapi dugaan tetapi siapa sangka,  ada ramai juga peminat yang ingin menggodanya, siap berikan gelaran duda ‘hot’ kepada pelakon lelaki itu.

Terdahulu, A. Aida dan Arif disatukan sebagai suami isteri pada 21 Julai tahun lalu selepas tiga bulan menjalinkan hubungan cinta. Mereka disahkan bercerai pada 25 April lalu di Mahkamah Syariah Gombak Timur.

Sumber Berita : Kosmo Online

26 responses to Ramai Peminat Mahu Goda Bekas Suami A. Aida, Digelar Duda ‘Hot’

  1. Anonymous says:

    Pada kaum hawa sekalian…..mm..lupakan..he IS BISEXUAL atau mungki GAY. Sekian. (sumber2 terdekat dlm industri modeling yg bertau ler)…tp harapnya tidak betul..sbbaku pun minat dia…huhuhu.

    7

    0
  2. Ketum kuat says:

    Akak kan akak minat sangat kat si abu gatai tu ….teringin la sangat sangat dan berhajat …malu pulak la nak cakap …

    Oklah akak cakap le ya … Akak teringin nak minang si abu gatai tu untuk di kawinkan dengan si Nur Sajahdiah …
    Sbb sajat gatai nak kawin dan si abu tu plain gatai …. Elok la sgt .

    3

    1
  3. M says:

    AA. Ada kaitan dengan Mr AA yang noni mention haritu ke?

    2

    2
    • Anonymous says:

      Bukanlah..bkn Mamat ni…sbb Noni tu mention lelaki tu ada anak2 kecil….dia ni ada ank tiri je yg dah besar panjang.

      Tp btul ke org ckp AA tu bisexual? Hrp x betul ler…

      4

      0
  4. kelantit says:

    eww geli. inda jua handsome

    2

    0
  5. faraj says:

    Ni Bini2 ahli PAS ..tgh merenyam pangkal Rahim……org2 PAS mana tahu halal ker haram..janji Seks kepuasan…!!! Org2 PAS nk SEks tapi susah kuarkan duit..sebab tu subang Mahram byk……terjadi kt PAS…..kikiki

    0

    15
    • faraj says:

      yg Dilike setiap kali saya kutuk PAS…mesti kaki Fitnah….Contoh komen terasas tetiba jer fkp dia Ariffaziz ni BI @ Gay…sebab tu byk terjadi sumbang Mahram kt PAS ..Fitnah jer pandai…sampai darah sendiri pun tk kenal..(Haruan makan anak)..kepada yg dislike saya ni iaitu Ahli PAS…apakata ko Cium bontot Mak ko, pastu gi Terjun KLCC..hidup pun nk nyusah kan org jer…!!! wakakakaaaa

      1

      15
  6. Latheefah Koyak says:

    Layak dpt yg cantik mcm saya!!

    2

    1
  7. Anonymous says:

    Yes.. nice!

    0

    1
  8. anon says:

    lagi sorang pelakon muka hensem berlakon mcm kayu

    7

    0
  9. MAK CIK BAWANG says:

    pepek dah tak basah. goodbye la jawapnya.

    2

    4
  10. jering says:

    pepek dah tak basah letuwwwwww

    0

    3
  11. wakakaka says:

    woow au au au… hahahhaaaaaaa.. mcm hanjing dahaga.. hahaha anyway.. u segak.. u blh je jdik suami lain kali n dgn lain org.. u pegi tampan2 kn lg diri u. kasi jambu ckit lg.. ok mat. wa cau dlu!!

    0

    1
  12. bong cit says:

    pompuan skrg gatal xtau rasa malu dh…mesti makcik aida tgh stress ni…rmi dok goda x laki dia..dia dh kedut xda sapa nk try

    5

    2
  13. anonymous says:

    batang besar dan panass mmm sedapnyeee

    2

    0
  14. reen says:

    macam bangla je

    4

    0
  15. sepaun says:

    dia ni pernah ka berlakon dgn produksi lain selain a aida production?

    0

    0

Leave a Reply to Kak Wok - Cancel

Optional