Written by Bella | February 25th, 2019

Demi membalas segala jasa dan pengorbanan ibu bapanya, penyanyi Aiman Tino baru-baru ini telah menghadiahkan kedua orang tuanya sebuah restoran yang terletak di Kuala Kubu Bharu, Selangor.

Disifatkan sebagai seorang anak yang baik dan tidak mudah lupa diri apabila popular, siapa sangka tindakannya itu mampu membuat ramai gadis ‘cair hati’ dengannya. Kata Aiman, beliau menerima banyak mesej cinta daripada gadis diluar sana yang terpikat dengan keperibadiannya.

Apa yang saya buat adalah tanggungjawab sebagai anak. Saya tak fikir mahu lakukannya untuk jadikan keperibadian diri sebagai tarikan gadis dan wanita. Banyak juga saya mendapat mesej di Instagram daripada peminat dalam kalangan gadis dan wanita yang jatuh hati dan tertarik dengan keperibadian saya.

Menghargai setiap sokongan yang diberikan, Aiman bagaimanapun memberitahu beliau buat masa ini belum bersedia untuk bercinta kerana usianya yang masih muda. Buat masa ini, Aiman mahu memberikan fokus terhadap kariernya.  Harapnya gadis-gadis diluar sana tidak patah hati ya.

Sumber Berita : Harian Metro

15 responses to Ramai Awek Mesej Sebab Tertarik Dengan Keperibadian Saya – Aiman Tino

  1. Eliz says:

    Ayat standard klise

    4

    1
  2. Anonymous says:

    teruskan usaha mencari harta dahulu diwaktu muda, jodoh boleh dtg sendiri, berhati2 dgn gadis2 skrg ni..mmg byk mata duitan…terutama yg tak mmpu berdiri di atas rezeki sendiri..

    9

    0
  3. faraj says:

    Aduiiii Rambut potong kedai mamak, Baju beli kat Bundle, Fashion gaya Pemuda PAS kpg Tembakau..!!!Awek yg Mesj tu mesti yg awek org tak layan dlm FB @ IG….kan…hmmmm

    2

    7
  4. faraj says:

    Aduiiii Rambut potong kedai mamak, Baju beli kat Bundle, Fashion gaya Pemuda PAS kpg Tembakau..!!!Awek yg Mesej tu mesti yg awek org tak layan dlm FB @ IG….kan…hmmmm

    1

    2
  5. Viro says:

    Angkat bakul sendiri

    1

    0
  6. Tulang Ayam says:

    Subhanallah. Tersedak tulang ayam…

    1

    0
  7. Aku says:

    Bagus Aiman Tino ni. Rileks je takde kontrovesi. Yang penting ingat mak ayah. Lagu dia memang style kampung tapi peribadi budak Aiman ni bagus.

    6

    0
  8. Gentle boy says:

    Suka tgok aiman ni hdsome je.klu berlakon mesti I tgok citer dia.muka cam aiman ni lah patut jadi hero.barulah drama o file laku

    1

    1
  9. Safi says:

    Pempuan mana lah yg taste ngan dia ni???
    Biasanye pempuan yg tau dia x cantik x lawa x menarik yg suka kat Aiman ni…

    1

    0
  10. Anonymous says:

    Yg komen tunjuk handal kt sini …dah kirim duit kt mak ayah ke belom?…seminggu brp kali call mak ayah?…

    4

    0
  11. Anonymous says:

    tajuk tu elok siki t.jgn buat tajuk tu gempak isi lain. sampai org kata dia bangga diri.

    0

    0