Raja Azmi Sah Bercerai, Anggapnya Sebagai Hadiah Daripada Allah

Hiburan

Raja Azmi Sah Bercerai, Anggapnya Sebagai Hadiah Daripada Allah

Raja Azmi dan suaminya, Jalani Sidek telah disahkan bercerai semalam di Mahkamah Syariah Gombak Timur. Yang mengkagumkan Abang Nara ialah tahap keredhaan yang ditunjukkan oleh Raja Azmi terhadap penceraian ini. Raja Azmi menggangap semuanya ini sebagai hadiah daripada Allah atas kesilapannya selama ini.

raja azmi sah cerai

Advertisement

Kata Raja Azmi kepada wartawan Mstar Online:-

Saya percaya perceraian ini adalah hadiah daripada Allah bersempena sambutan hari lahir saya pada hari ini (Rabu). Saya terima hukuman Allah di dunia ini kerana kesilapan saya. Semoga saya tidak dihukum di akhirat nanti. Kami bercerai dengan persetujuan bersama dan anak-anak memahami serta menerimanya. Hubungan saya dan Jalani akan terus baik seperti biasa selepas ini.

Semoga Raja Azmi tabah menghadapi dugaan ini. Apa pun diharap hubungan baik antara mereka akan terus berkekalan demi kepentingan anak masing-masing.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

79 Comments

  1. fifie nasuha

    July 14, 2012 at 9:20 am

    semua yg komen kak Raja ..adalah golongan yg muka mcm getah pemadam..manusia yg cantik tak suka ambil peduli hal org

  2. fifie nasuha

    July 10, 2012 at 1:40 pm

    saya kenal sgt kak raja…kepada yg tuduh kak raja tak tahu pasal agama…saya cabar pergi berdebat pasal agama islam gan kak Raja….kalau kak Raja kalah ..saya sanggup jadi kafir tapi jika yg nak berdebat pasal gan kak raja tu kalah ..maka pegi lah semabah jamban….ader berani?

    • abe lan

      July 11, 2012 at 11:32 pm

      mmg lah kau knal sgt…aku pun kenal sgt dgn si kedut ni..tahu ape die pasal agama..bodoh..dah tua2 dok mengenyam..pastu pakai qtex selamber je..siap ckp boleh pakai qtex time solat..

    • fifie nasuha

      July 14, 2012 at 9:16 am

      Abe lan sebenar ko yg bodo…aku yg tak tahu pasal ugama ni bole fikir….kalo kita nak solat yg hati yg ikhlas…bukan nya kalo nak solat kalo kita pakai ni tak bole solat…kan dah kalah ..gi lah sembah jamban tu.

  3. triple j

    June 28, 2012 at 4:51 pm

    lawak bila mendengar yang semoga dengan penceraiannya tu “semoga saya tidak dihukum di akhirat nanti”. sejak bila plak penceraian menjadi penebus dosa ni RA oi? bertaubat nasuha, menyesal dan berjanji takkan ulangi, minta maaf dgn semua org yg kita buat salah dsb, tu barulah insya allah tak dihukum di akhirat. bukan dgn bercerai! ustaz mana la yg tarbiyah RA sampai mcm ni sekali?

  4. Lisa

    June 28, 2012 at 4:22 pm

    “Saya terima hukuman Allah di dunia ini kerana kesilapan saya. Semoga saya tidak dihukum di akhirat nanti….” wow..semoga tak di hukum di akhirat? aurat tutup kah raja azmi ooooooiiiii???? Watlah statement ‘sesuai’ sket…

    • Anonymous

      July 18, 2012 at 8:03 pm

      awak yg tutup aurat tu dah cukup ke amalan nye nak mengata orang?

    • Anonymous

      July 18, 2012 at 8:03 pm

      awak yg tutup aurat tu dah cukup ke amalan nye nak mengata orang?

  5. Heran Aku

    June 28, 2012 at 4:20 pm

    Lantak ko la Raja Azmi…heran aku

Loading...