Rafidah Ibrahim Terima Kek Hari Lahir Bernilai RM 50,000?

Hiburan

Rafidah Ibrahim Terima Kek Hari Lahir Bernilai RM 50,000?

Mungkin ada yang pernah dengar nama Rafidah Ibrahim dan ada yang tidak. Popular menerusi lagu Apa Kono Eh Jang bersama Dato’ Ac Mizal, baru-baru ini Fida telah menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke 30.

Advertisement

Namun, yang menjadi sebutan bukanlah majlis tersebut tetapi kek hari lahirnya yang bernilai RM 50,000. Pergh, sampai begitu mahal sekali?

Malah, ia bukanlah khabar angin semata-mata kerana Fida melalui akaun Instagramnya juga memberitahu nilai kek tersebut.

Alhamdulillah. Syukur dengan rezeki dan pemberianNya. Ulangtahun yg ke 30 ni memberikan 1001 makna buat saya. T.kasih sekali lagi buat semua  *50k kek ni boleh beli sebiji myvi cash..huhu.

Mungkin setiap details dan corak kek tersebut membuatkan ia menjadi mahal kerana perlukan mereka yang betul-betul mahir untuk membuatnya. Sejujurnya kalau kami akan fikir beratus kali sebelum tempah kek bernilai puluhan ribu ringgit,lebih-lebih lagi zaman ekonomi tengah down macam sekarang.

Apa pula pendapat anda?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...