Written by Bella | July 16th, 2019

Disahkan bercerai talak satu dengan isterinya, Nur Shahira Ayu di Mahkamah Rendah Syariah Subang Bestari, Petaling Jaya, pagi tadi, penyanyi Radhi OAG mengakui di berhasrat untuk rujuk semula dengan bekas isterinya itu. Meskipun akan meneruskan kehidupannya seperti biasa selepas ini, Radhi tetap akan berusaha untuk memujuk Ayu.

Saya akan cuba rujuk dengan Ayu. Islam memang cantik. Allah bagi pilihan untuk cerai dan rujuk. Jadi kehidupan perlu diteruskan.

Dalam proses merujuk, saya perlu ada perancangan baru. Dugaan ini adalah cara Allah menegur saya dan saya yakin apa yang berlaku ini ada hikmahnya.

 

Bagi Ayu pula, dia sangat bersyukur prosiding perceraian berjalan dengan lancar dan buat masa ini tidak memikirkan lagi soal rujuk dengan bekas suaminya. Bagaimanapun, Ayu menjelaskan mereka masih boleh kekal berkawan seperti biasa.

Alhamdulillah. Rasa lega sangat kerana semuanya susah selesai dan dipermudahkan. Pasal rujuk itu saya belum fikir apa-apa lagi. Saya minta maaf tidak dapat kongsi sama ada masih ada perasaan sayang terhadap Radhi atau tidak.

Radhi seorang yang baik. Kami masih boleh jadi kawan macam biasa. Hari ini pun kami jumpa macam kawan. Rumah kami pun dekat saja untuk dia datang melawat anak-anak.

Pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 14 April 2014 dan dikurniakan dua orang cahaya mata, Nur Aisyah, 4, dan Muhammad, 3. Radhi melafazkan talak terhadap Ayu pada jam 4.20 pagi 25 Mac lalu, selepas berlakunya pertengkaran mulut antara mereka akibat salah faham.

Sumber Berita & Foto : Utusan Online

Kredit Video : YouTube Harian Metro

7 responses to Radhi OAG Mahu Usaha Rujuk Semula Dengan Bekas Isteri

  1. Anonymous says:

    ckplah apa shj jika dlm marah, sundal, ayam, binatang, kinzir, muka monyet, muka berok, tapi perkataan aku ceraikan..fikir dulu pjg2.

  2. Anonymous says:

    Boring ahhh.. Ni cara terbaik utk elakkan spekulasi…rakyat berharap sgt ada kenyataan rasmi keluar drpd mulut tuanku sendiri ataupun drpd pihak istana…selagi tak keluar kenyataan, mcm² la dakwaan timbul, cerita bukan²…sekali aku la terjebak ushar IG @rihanapetra lgi syok!

  3. minah jambu say NO to drugs says:

    cerai buat hal cerai tk payah rujok2 lah buang masa aje..idop menjanda lagi bagos senang n tk stress ..

  4. Anonymous says:

    Sapa yng sibuk hari tu kata lelaki boleh rujuk sesuka hati?? Siap pos video ustat Azhar idrus lagi. Nah kau. Ingat perempuan takde hak ke, mcm negara kita takde undang2 dan prosidur.

  5. faraj says:

    cerai berai ni keje Bangsat2 PAS jrrr..kalau bini kaya tahan lama skit..sebab bangsat PAS ni pemalas 7 keturunan..

  6. huhu says:

    nara up la citer oksana tu..nk gak tengok komen2 netizen ni..haha

Tinggalkan Komen Anda Di Sini