Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Radhi Mahu Rujuk Tapi Bekas Isteri Nekad Bercerai

Sah bercerai pada 25 Mac lalu, penyanyi Radhi OAG baru sahaja memberitahu dia dan bekas isterinya, Nur Shahira Ayu Zahiri akan hadir ke mahkamah semula untuk proses rujuk.

Advertisement

Namun, kenyataan Radhi jauh berbeza dengan Ayu dimana wanita itu sudah nekad dengan keputusan untuk meneruskan kehidupan solo membesarkan anak-anaknya.

Sebenarnya Radhi sudah melafazkan cerai kepada saya pada 25 Mac yang lalu dan hari yang sama tu saya juga tidak lagi tinggal bersamanya di kediaman kami. Selepas daripada itu, dia ada juga beberapa kali memujuk untuk kembali bersama tapi sejujurnya saya sudah nekad dengan keputusan ini.

Jika dia nak rujuk semula, saya tetap tidak mahu. Saya mahu meneruskan kehidupan baharu bersama anak-anak tanpa dia. Saya mengharapkan semua orang dapat mendoakan yang terbaik buat saya dan Radhi.

Difahamkan, mereka telah memfailkan kes penceraian pada 3 Jun lalu di Mahkamah Rendah Syariah Petaling Jaya dan kes mereka akan dibicarakan dalam masa terdekat.

Radhi dan bekas isterinya enggan mendedahkan punca mereka bercerai. Kita tidak mengetahui apa yang mereka lalui dan mungkin berpisah adalah jalan yang terbaik buat kedua-dua belah pihak.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

22 Comments

  1. daikin

    June 20, 2019 at 3:19 pm

  2. faraj

    June 20, 2019 at 3:11 pm

    Puak2 PAS bukan suka Cerai2 ni, mereka suka tamboh2 BINI..tapi lepas mengawan mereka buat tak tahu….keje memang pemalas ler org2 PAS ni, harap duit org bagi jer…nk tanggung Bini jauh sekali lah…mereka harap kan bini2 jer cari Duit…pastu Serban2 Ulamak PAS semua bau Pekong, sebab tahu dh Party PAS ni Pemalas…tahu komen org jer…tambah Hanjing Awang (Hadi Awang)…manusia paling Hina dari Khinzir Hadi Awang tu…!!! Kimak punya Ulamak2 PAS…kuda kan Agama…..Berhala pun susah nk terima PAS ni, inikan agama Islam….!!!

  3. ate mike

    June 20, 2019 at 2:35 pm

    woi bang nara…berapa kali la ko nak up citer dia ni…bosan la..glamer pun x…dok up citer retis cerai…lantak deme la…xda ke gmbr retis g majlis beraya

  4. Lavender

    June 20, 2019 at 2:34 pm

    Ala dulu tgk muka dorg masa kawin ckp dlm hati muka sama ni.. ada iras2.. jodoh kekal ni… x sgka tiba2 cerai.. semoga ada pengakhiran yg baik2 utk mereka ya..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top