Written by Bella | September 1st, 2015

Beberapa hari lepas, khabar angin berterbangan mengatakan hubungan cinta Qi Razali dan Nelydia Senrose sudah berkahir apabila Qi memuat naik status di Twitter yang memberi bayangan bahawa hubungan mereka bermasalah.

Sudah menjadi berita hangat dan viral di Internet, Qi menjelaskan beliau dan Nelydia masih lagi kekal sebagai pasangan kekasih dan meminta agar tiada lagi pihak yang memanjangkan isu berkenaan.

Hahaha… jujurnya kami okey saja. Status di Twitter itu hanyalah kata-kata biasa sahaja. Tiada kaitan dengan hubungan kami. Saya harap tweet tersebut tidak dispekulasikan.

Gosip mereka telah berpisah sama sekali tidak memberikan sebarang kesan kepada pasangan tersebut. Qi dan Nelydia masih lagi menjalani kehidupan seperti biasa serta menghargai setiap detik indah dalam hubungan mereka.

Biasalah itu kalau kapel mesti ada naik turunnya dan kadang-kadang adalah yang luahkan perasaan kat media sosial dengan ayat penuh maksud tersirat. Harapnya perancangan Qi Razali dan Nelydia Senrose untuk berkahwin berjalan dengan lancar.

Sumber Berita: mStar Online

14 responses to Qi Razali Jelas Status Hubungan Bersama Nelydia Senrose

  1. unknown says:

    x payah nak jadik attention seeker sgt boley x? sedey

    0

    0
    • Lovelyvic says:

      Mcm hampir2 nak jadi kes Pekin ngan Uqasha je…
      Nafi2 last dekat2 hari kahwin… tk jadi plak.

      0

      0
    • lynna says:

      dh g jln obesi sna sini. xkn xjd kot.. sje ni bikin panas blek hbungan diorg. cpt2 je la kawen ye.

      0

      0
  2. Ayda jebon says:

    hahahaa…ngaku je la qi oi,,,xyah nk pendam2 sgt lmbat laun ktaorg tahu jgk…cari jek yg sebaya ngn ko,pilih pmpn umo 21 mmg lmbt lg la ko nk mnikah…

    0

    0
  3. aku cantik says:

    news ke

    0

    0
  4. AWAL LAKI SCHA bodoh says:

    hmmmm keturunan senrose & maembong….semuanya bermasalah…rubbish dow

    0

    0
  5. anoy says:

    mengada-ngada.. bakat hasil karya xkemana.. berlakon takat2 boleh bergesel je, bercinta 24 jam.. industri hiburan ni buat malu je.. berlakon mengacara xhebat pon, bercinta, menggedik, miang sana sini, tayang rumah tangga, beranak, bercerai tu je le keja artis..

    0

    0
  6. bdk archi says:

    klu btl putus bagus laa…nely,aku dh lme tggu ko..xyah laaa kawen retis lbh baik ko kawen bdk arkitek lg bgs..hehe..

    0

    0
  7. Lara says:

    I tak tau kenapa, tapi geli la tengok dorang ni. Asal tak kawen-kawen ek? tak mampu ker? Tahap dah WAJIB nikah dah dorang ni.

    0

    0
  8. Anonymous says:

    benda baik xnak percepatkan,bkn xde duit..bkn x mampu..
    tp faham la jugak sbb nely muda lg kot xkan dia nak sia2 kan karier dia kan..
    qi dlu dah sesuai dgn yuna..tp syg jodoh berkawan x panjang..

    0

    0
  9. zaza says:

    tp rasa ralat juga sbb si bella ni dok cedok berita ni kt ig diorg pastu buat kesimpulan bukan2. rasanya tk perlu kot buat mcm tu. belajarlah jd wrtwn yg ada etika. bukan main cedok kt ig org tu. xpsl diorg dpt publisiti. bencilah. ramai lg artis yg lebih layak.

    0

    0
  10. Anonymous says:

    gelilah dengan die ni…umo hampir 40, perasan budak remaja

    0

    0
  11. anon says:

    Tak habis2 psl dua ekor ni. Nara, takyah siar kesah dia org ni lagi, takde faedah…..menyampah

    0

    0
  12. peminat yuna says:

    tgk…………buat yuna mcm dulu dah kena batang hidung

    0

    0