Qi Nafi Dibuang Daripada JJCM, Mohon Orang Ramai Sokong Pengacara Baru

Hiburan

Qi Nafi Dibuang Daripada JJCM, Mohon Orang Ramai Sokong Pengacara Baru

Ada desas-desus yang mengatakan bahawa pengacara Jalan-Jalan Cari Makan sebelum ini iaitu Qi telah pun dibuang daripada rancangan tersebut untuk musim 2012. Malah lebih teruk lagi ada suara-suara menyatakan yang ianya berpunca daripada hubungan Qi dan Yuna. Namun ternyata desas-desus dan suara-suara itu tidak benar.

qi

Advertisement

Qi melalui akaun Twitternya (@Qi0808) telah memberikan penjelasan yang dia mahu menumpukan kepada bidang lakonan bersempena tahun 2012. Bagi Abang Nara ini satu langkah yang sangat bagus. Dalam bidang pengacaraan memang sudah terbukti kehebatan Qi. Walaupun sememangnya sudah berlakon sebelum ini, namun kewibawaan Qi dalam bidang lakonan masih jauh dibandingkan dengan pelakon lain.

qi

Dan Qi juga turut memohon agar peminat JJCM tidak memberikan komen yang terlalu negatif kepada pengacara baru. Apa pun, kita tunggulah 2 3 episod lagi. Mana tahu pengacara baru JJCM ini memang jenis lambat panas. Tak gitu?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

90 Comments

  1. si ahli sihir

    March 22, 2012 at 4:00 pm

    sbb sy x suke maka sy x tgk..xyah buang masa maki2 pengacara yg dua tue…stakat nk cari makan kat malaysia ni…tweet je nnt smua follower akn response..mmg bosan la musim yg bru nie

  2. bln bntng cprcorn

    March 22, 2012 at 3:42 pm

    MTS is the best..not shiha n iqbal..iqbal tu dr program pilih kasih lg aku xsuke..tserlah muka jambu n xde bakat jd host lgsng..sowi..(anti-gedik n trkinja2)

  3. Moshi moshi

    March 22, 2012 at 3:26 pm

    Aku dah takda tunggu kol 12 lagi dah…Baik aku JJCM kat dapor.lagi best!

  4. Dang Anom

    March 22, 2012 at 1:23 pm

    Adakah Intan Suraya dengan Dang Suria mempunyai persamaan? main cocok-cocok bibir?

    JJCM feat Qi – Jalan-Jalan Cari Makan.
    JJCM feat Shiha + Iqbal – Jalan-Jalan Cari Maki.

  5. loving

    March 22, 2012 at 12:56 pm

    i want Qi back to JJCM.
    i not agre la dgn shiha…..
    control ayu la….biasa la org jaga bdn kn…..

    to shiha,

    pls. la do the best for JJCM k….

Loading...