Written by AbangNara | April 29th, 2013

Tak tahu sama ada Ammar Alfian sedang kecewa sehingga membuat dakwaan sebegini ataupun memang perkara ini sedang berlaku. Berkata kepada MStar Online, Ammar memberitahu yang bekas kekasihnya, Puteri Sarah Liyana sedang bercinta dengan pengarah hebat, Syamsul Yusof.

puteri sarah

Menurut Ammar, Puteri Sarah dan Syamsul Yusof sudah menjalinkan hubungan cinta sejak Oktober tahun lalu sedangkan mereka berdua berpisah pada bulan Disember. Kata Ammar:-

Mereka mula akrab sejak Oktober 2013 dan kami putus pada Disember 2013. Dia cakap dirinya solo tetapi sebenarnya tidak. Tanyalah Datuk Yusof Haslam (bapa Syamsul) tentang hubungan mereka dan lihatlah apa jawapannya. Saya mendedahkan perkara ini kerana saya sudah bosan apabila dia (Puteri Sarah) sering memburukkan nama saya di media serta krew-krew produksi lain. Adakah itu sikap dia sekarang ini?

puteri sarah
Puteri Sarah Liyana di dalam sebuah suratkhabar semalam memberitahu yang hubungannya dengan Ammar Alfian selama 5 tahun adalah satu pembaziran masa. Mungkin kerana kecewa dengan kenyataan bekas kekasihnya itu, Ammar tampil mendedahkan perkara ini. Kata Ammar lagi:-

Sebagai wanita yang sudah berubah menjadi Islam yang lebih baik, rasanya tidak elok jika dia nak memburukkan sesiapa sahaja termasuklah saya. Bagaimanapun saya dah lali kerana sepanjang kami bersama pun dia sering memburukkan saya. Cuma ada juga apa yang Sarah cakap itu betul, hubungan kami sebelum ini macam buang masa. Saya sebelum ini saya sanggup bekerja keras dan menyimpan duit untuk berkahwin dengannya, tetapi lain pula jadinya. Dia tidak nampak apa yang telah saya buat untuknya

Setahu Abang Nara, Syamsul Yusof sekarang ini sedang sibuk dengan kerja menyunting filem KL Gangster 2 di Bangkok. Rasanya macam tak ada masa je buat Syamsul untuk bercinta. Lagipun Syamsul sebelum ini sudah pun mengaku yang dirinya mempunyai seorang kekasih bukan daripada kalangan artis. Jadi adakah ini propa daripada Ammar Alfian semata-mata?

P.S: Ada Cara Berhenti Merokok Paling Mudah?? KLIK GAMBAR INI

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

105 responses to Puteri Sarah Liyana Sedang Bercinta Dengan Syamsul Yusof – Ammar Alfian

  1. Anonymous says:

    hahaahhaha!!!!!! macam kimak je korg ni sume comment kan??? gelak guling2 aku.. neway, aku memang x terliur ngn si sarah ni.. Ammar??? opsss!!! jantan murahan… tp shamsul pilih gak kan… SEDIH!!!!!!

    • adudu kepala hijau says:

      tak kisah kalau shamsul pilih sarah sebab laki boleh pilih perempuan yg tak elok dijadikan isteri sbb boleh dibimbing. just pompuan je tak boleh kahwin dengan laki tak elok. bimbang nanti pompuan tu ikut perangai suami. semuanya ALLAH dah atur. kita tak payah la nak kutuk kisah silam seseorang. mana tahu jadi kat kita or ahli keluarga kita nanti ? haaaa !

  2. AkuKeciwak says:

    Melepas siot.. Baru plan nak try syamsul yusof HAHAHA

  3. Nenek Gipsy says:

    “Mereka mula akrab sejak Oktober 2013 dan kami putus pada Disember 2013. Dia cakap dirinya solo tetapi sebenarnya tidak” …. HAHAHAHA NI BARU APRIL LA NARA… JADAHNYA…

  4. bittersweet says:

    sy dah 11 tahun tunggu bf sy..hurm…buang masa? ntah…..

  5. suke says:

    tgok twit shamsul kat twitter pon makin mendkati agama islam dgn betol sgt setuju kalo dieorg bersama alhamdulilah adakalanya kite tidak boleh menangisi org yg belum tentu milik kita Allah akan bg yg lebih baik dari itu dan yakinlah yg Allah itu adil dan marilah bersma-sama ke arah kebaikan

  6. maya meira leyana says:

    sarah..rsenye dy yg plg cun kt fakulti hotel uitm shah alam dgn kulit flawless gtu..klau pon dlu dy prnh hnyut ape kate bg pluang kt dy lg pon dy da brhijab x seksi lg dah..bgusla dy clash sbb ammar la yg byk mgajak dy ke arah kemaksiatan bkn mmbimbing….n awek c samsul mgikut kata komentar dlu2 bkn stdent medik pon juz amik health sains je kt kolej swasta xbrpe nk pemes sgt..pisioterapy gitu..n girl tu prnh kje patyme kt sunway n myonglap kasut jgk n prnh msok mjlh mngga pose tepi pool ala2 model porno gitu dgn brkemban..ak x rse parents samsul suka kt girl tu…btw happy if kowg brdua..

  7. Minamanja says:

    NARA KO TIDO! tahun 2012 tulis 2013
    Skrg baru apr 2013. BENGONG!

  8. LATOYA BIBIKYANA AL-PUAKA says:

    bila si syamsul ni nak kahwin? lepas satu2 bercinta lepas tu putus. entah2 si syamsul ni gay kot.

  9. LampuOren says:

    Wahh.. Advance nye diaorg.. Terus “Mereka mula akrab sejak Oktober 2013 dan kami putus pada Disember 2013”.. Pinjam mesin masa Doraemon ke..? Hehehehe…

  10. bukan mak jemah says:

    macam ni lah nasib kalau ada exbf yang psiko. dah break baru nak terhegeh2.

  11. mahthir32 says:

    AMAR BANGLA NI TAKMALU KE?NAMPAK SGT JEALOUS DGN SYAMSUL.ELOKLA SYAMSUL BIMBING SARAH TU.KITA DOAKAN.
    PADA AMAR CUKOP LA TU MEROYAN DAN MALUKAN DIRI DGN KENYATAAN BODOH DIA.

  12. sashaBBGirls19 says:

    omg ammar why r u so stupid.get a new life!! Leave sarah alone okay!
    love n respect syamsul coz he want to guide sarah.

  13. sashaBBGirls19 says:

    omg ammar why r u so stupid! just leave sarah alone ok! love n respect syamsul coz wanna guide sarah.Get a life la ammar, seriously I hate this guy!
    syamsul is much better then u ok!

  14. Baby says:

    Ammar oi, bukan Sarah yang memburukkan kan kau, tapi orang sekeliling (tambah2 lagi krew2 produksi) sendiri tahu perangai kau mcm mana. Masa kau bercinta dgn Sarah, Sarah je asek spedo dan support kau. Kau plak? Kaki betina, kaki pukul, panas baran. Kau pukul dia teruk, tapi Sarah siap menafikan benda tu bila media tanya. Sarah sabar beberapa tahun ada kau kisah? Sampai Sarah angkat kaki baru kau nak meroyan sana sini. Terhegeh2 nak dia balik. Then bila sheols nak rahsiakan hubungan dia dgn Syamsul, kau nk reveal sebab? nak memalukan keluarga Yusof haslam ke? Theyols pun taula perangai kau mcm mana Ammar oi. At least Sarah ada jugak niat dan dah berubah pun ke arah kebaikan. Kau? Dengar kata gf kau sekarang pun dah jadi mangsa terbaru pukulan dan kespedoan kau. Nasibla pompuan tu. Berubahla.. sampai bila kau nak mcm tu? Masyallah.. bawak2 musabahah diri la Ammar oi. Biarkan Sarah dgn hidup dia. Dia dah move on. Kau pun move on la..

  15. mulut puaka says:

    alahai3, inilah contoh manusia yg menyesal bila ditinggalkan.. kpd ammar bangla, kalo ko dah buat yg terbaik dulu waktu hubungan dgn sarah ni, xdenya ko nak menyalak mcm anjing.. dah terang2 ko yg menyesal bila kena tnggal, maknanya ko menyesal la ko x buat yg terbaik utk sarah ni.. manusia mcm ko ni bersepah3 dan jenis2 mcm ko ni lah yg menyusahkan org. dah putus putus je la apa nak kecoh.. org lain smpai bercerai berai kat luar dunia artis ni pun bersepah la, xde menyalak mcm ko.. ko ni spesis rita rudaini tau x..

  16. ammar meroyan says:

    ammar ni kot ye pun ko meroyan tk pyh la nk kaitkn ex ko nye citer..utk ape ko heboh naw ngate kuarge syamsul la….lubang sana sini…
    sarah mmg SEPADAN ngn SYAMSUL YUSOF BUKAN AMMAR MEROYAN HANGIT!! ~~ sila meroyan sal aku ammar!! myampah…next gossipsss please….lg blogers2 ni dok post sal ammar meroyan ni..lg GEDIK la jantan tu tweet sana sini sal si sarah ni….sian u sarah..b strong!!

  17. minah jambu tukar kaler merah biru says:

    shamsol ngan sarah pon ok jugak pasal si shamsol kan hensem sarah pulak jambu padan la dorang dua ni….shamsol ada duit ada kereta ada rumah besar ha macm gini punya jantan la yg kite kena cari pahammmm……kalau setakat hensem pas tu kite bini nk kene tongkos lomos keja nk kasi dia makan nk buat happe jantan macm gitu buang masa aje

    • mulut puaka says:

      yg ko ni tukar kaler plak dah kenapa minah jambu? jgn ko bergwiyomi plak mcm adira. dah mcm gorila betina ak nengok.. si nara ni pun satu, xdiupdatenya plak citer si adira bergwiyomi.. susah ak nak mengutuk.. keh keh

  18. […] Alfian mendedahkan kononnya bekas kekasihnya, Puteri Sarah ada hubungan percintaan dengan Syamsul Yusof. Nampak macam si Ammar kecewa dan tidak dapat menerima kenyataan hubungan mereka sudah […]

  19. To Ammar bangla says:

    Bodoh punya jantan!!! Betul, badang sewel ni mmg kaki gaduh tp produk takde. Bodo kampong je..AMAR BANGLA NI GILA TALAK APE? DULU KUTUK WARTAWAN,PASTU KUTUK SARAH PAKAI TUDONG.BODOH PUNYE JANTAN.ELOK LA SARAH TU KAWAN DGN sYAMSUL LAGI BAGUS..geli aku ngan budak amar ni.cakap mcm bagus,tak sedar diri ke yg ko tu pelakon suam kuku.kontroversi je lebih..why r u so annoying amar? cant u just not create another stupid controversy? it wont make u famous,it makes u look stupid n people will look down to u..Bangang la bangla amar ni poyo nak mampos.sibuk hal gf lama dia tu knape?mamat ni slalu nampak dia kat disco.mabuk2. Benci nye aku kat ammar ni..perangai memang jantan sundal sgt.dah putus nak aibkan pulak.Dia ni bangsa ape sebenarnye?muka n perangai mcm Bangla tak educated.plss la

  20. To ammar Bangla says:

    Bodoh punya jantan!!! Betul, badang sewel ni mmg kaki gaduh tp produk takde. Bodo kampong je..AMAR BANGLA NI GILA TALAK APE? DULU KUTUK WARTAWAN,PASTU KUTUK SARAH PAKAI TUDONG.BODOH PUNYE JANTAN.ELOK LA SARAH TU KAWAN DGN sYAMSUL LAGI BAGUS..geli aku ngan budak amar ni.cakap mcm bagus,tak sedar diri ke yg ko tu pelakon suam kuku.kontroversi je lebih..why r u so annoying amar? cant u just not create another stupid controversy? it wont make u famous,it makes u look stupid n people will look down to u..Bangang la bangla amar ni poyo nak mampos.sibuk hal gf lama dia tu knape?mamat ni slalu nampak dia kat disco.mabuk2. Benci nye aku kat ammar ni..perangai memang jantan sundal sgt.dah putus nak aibkan pulak.Dia ni bangsa ape sebenarnye?muka n perangai mcm Bangla tak educated.plss la

  21. pening says:

    Mereka mula akrab sejak Oktober 2013 dan kami putus pada Disember 2013???
    2013??? xde editor ke nara oiii… check la dulu b4 publish…adeyyyy…

  22. gadisBatu Caves says:

    kelako la korang ni sume. Aku gelak smpai menangis bace komen korang smue. aduhaii, aku rasa ammar tu sunyi plus die jeles dgn sarah sbb sarah dah move on .. Pdan lah muke dia . hahahha