Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Puteri Sarah Dan Syamsul Yusof Mahu Tambah Anak

Berhasrat mempunyai anak yang ramai, pasangan Puteri Sarah Liyana dan Syamsul Yusof kini sedang berusaha untuk menambah cahaya mata biarpun anak sulung mereka, Syaikhul Islam baru sahaja berusia lapan bulan.

Advertisement

Malah, Puteri Sarah sudah mendapatkan nasihat doktor dan beliau juga tidak mempunyai sebarang masalah untuk hamil lagi.

Saya sangat bersedia dan kami sedang berusaha untuk menimang anak kedua. Kalau boleh saya mahukan anak perempuan tetapi Syamsul ingin anak lelaki lagi. Namun jika ada rezeki, kami tidak kisah (jantina). Sebenarnya kami berdua memang berharap untuk memiliki anak yang ramai. Sebab itu saya tidak kisah sekiranya diberi rezeki untuk hamil lagi dalam masa terdekat ini.

Nampaknya kehidupan Sarah dan Syamsul pasti akan bertambah meriah kalau mempunyai anak yang ramai. Kata orang, bukan sahaja kebahagiaan tetapi rezeki juga akan datang berlipat kali ganda. Semoga hasrat mereka untuk menimang cahaya mata lagi akan termakbul.

Sumber Berita : Utusan Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. huhu

    February 5, 2018 at 11:22 am

    alfira loy g umrah..sufian suhaimi ape cer…

  2. x

    February 5, 2018 at 10:51 am

    rmh ada maid lebih dri satu boleh lah..nk tmbh ramai pun x apa..

  3. fifi

    February 5, 2018 at 9:59 am

    xpe lah..rumah ada maid..ringan sikit bebanan tu..rezeki dorang ke arah tu.boleh cepat2 fikir nk tmbh anak..kita ni terkejar mana nak masak,mana nk kemas rumah,mana nk uruskan anak sulung..sbb tu kena hold dulu..hihi

    • Anonymous

      February 5, 2018 at 10:51 pm

      Tu maid dia la…kan?

  4. Anonymous

    February 5, 2018 at 9:39 am

    dah tak ada cerita lain ke….wartawan dan artis sama2 sengal

  5. melati

    February 5, 2018 at 9:27 am

    Org lain dah beranak pinak….Neelofa gk yg melopong, wakakakaakakak…Neelofa gi mandi bunga tu cepat, dh anak dara tua tu…kikikiki

Loading...
To Top