Written by Bella | February 5th, 2018

Berhasrat mempunyai anak yang ramai, pasangan Puteri Sarah Liyana dan Syamsul Yusof kini sedang berusaha untuk menambah cahaya mata biarpun anak sulung mereka, Syaikhul Islam baru sahaja berusia lapan bulan.

Malah, Puteri Sarah sudah mendapatkan nasihat doktor dan beliau juga tidak mempunyai sebarang masalah untuk hamil lagi.

Saya sangat bersedia dan kami sedang berusaha untuk menimang anak kedua. Kalau boleh saya mahukan anak perempuan tetapi Syamsul ingin anak lelaki lagi. Namun jika ada rezeki, kami tidak kisah (jantina). Sebenarnya kami berdua memang berharap untuk memiliki anak yang ramai. Sebab itu saya tidak kisah sekiranya diberi rezeki untuk hamil lagi dalam masa terdekat ini.

Nampaknya kehidupan Sarah dan Syamsul pasti akan bertambah meriah kalau mempunyai anak yang ramai. Kata orang, bukan sahaja kebahagiaan tetapi rezeki juga akan datang berlipat kali ganda. Semoga hasrat mereka untuk menimang cahaya mata lagi akan termakbul.

Sumber Berita : Utusan Online

19 responses to Puteri Sarah Dan Syamsul Yusof Mahu Tambah Anak

  1. Miss Unibes says:

    Semoga berhasil utk anak kedua ketiga dan seterusnya. Teruskan usaha utk dapat baby lagi ye SY & PSL.

    3

    0
    • minah jambu say NO to drugs says:

      sape nyanyi kt pembukaan selamat pagi malaysia kt TV1 ni ????? terok nye pakaian eeeee !! nak kate rock bukan rock !!! eeeeeeeeeee selekeh !!

      1

      0
  2. Anonymous says:

    Insya Allah. Jum ramaikan ummat

    4

    0
  3. Anonymous says:

    eeewww…apasal puteri sarah buruk bebenor sekarang…

    0

    14
    • azreen says:

      tang mana yg buroknya?? lawa je…

      5

      0
      • Makcik bawang says:

        Mujorla si sarah ni xkawin dgn ex dia..sape tah nama laki tu…dandiana daniella pon xkawin dgn shamsul ni…jodoh Allah tntukan… tp si diana tu dapat yg hauk cam parid kamil…

        1

        0
    • Anonymous says:

      Tula..maca pelik ajer bibir dia bila bercakap kan?? mcm org takde gigi..ke aku jer perasan mcm tu?? huhu

      0

      0
  4. haihh says:

    tak nk g paris ke utk tmbh anak..mcm ade retis2 tu nk tambah ank nk kene g paris..huhu

    0

    0
  5. ameenaaaa says:

    Takpayah kut nak cerita kat public nak tambah anak.

    13

    0
  6. melati says:

    Org lain dah beranak pinak….Neelofa gk yg melopong, wakakakaakakak…Neelofa gi mandi bunga tu cepat, dh anak dara tua tu…kikikiki

    1

    4
  7. Anonymous says:

    dah tak ada cerita lain ke….wartawan dan artis sama2 sengal

    4

    0
  8. fifi says:

    xpe lah..rumah ada maid..ringan sikit bebanan tu..rezeki dorang ke arah tu.boleh cepat2 fikir nk tmbh anak..kita ni terkejar mana nak masak,mana nk kemas rumah,mana nk uruskan anak sulung..sbb tu kena hold dulu..hihi

    8

    0
  9. x says:

    rmh ada maid lebih dri satu boleh lah..nk tmbh ramai pun x apa..

    3

    0
  10. huhu says:

    alfira loy g umrah..sufian suhaimi ape cer…

    0

    0
  11. Yekediknon says:

    Puteri Sarah serupa benor dengan ex-wife Yusop Selam..

    0

    0
  12. Anonymous says:

    Nak tambah anak secara live?Masuk NGW.
    Nak tambah anak pun canang kat reporter ke?
    Diam2 sudah…cret,cret,

    0

    0