Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Puteri Aishah Dan SM Faisal Nasimuddin Semakin Intim?

Perkongsian Datuk SM Faisal SM Nasimuddin yang memuat naik foto mesra bersama pelakon Puteri Aishah dengan kapsyen ingin meluangkan masa bersama mencetuskan tanda tanya tentang status sebenar hubungan mereka berdua.

Advertisement

Kemesraan Puteri Aishah dan SM Faisal jelas menarik perhatian ramai yang mendoakan dan berharap “percintaan” mereka ini dapat ke fasa yang lebih serius.

Walaubagaimanapun, menerusi portal Harian Metro, Puteri Aishah nafi beliau mempunyai hubungan istimewa dengan ahli perniagaan tersebut.

Kami tidak ada hubungan istimewa tetapi saya selesa mengenali dirinya. Kami hanya berkawan dan tidak lebih daripada itu. Kami juga jarang berjumpa kerana saya sibuk dengan penggambaran drama manakala Faisal pula selalu bekerja di luar kawasan. Tidak ada apa nak disorokkan. Setiap gambar atau video yang dimuat naik hanya atas dasar kawan. Sebab itulah kami berani memuat naik gambar dan video keluar bersama.

Advertisement

SM Faisal merupakan seorang duda anak tiga. Beliau pernah mendirikan rumah tangga bersama Emilia Hanafi pada tahun 2002 dan sah bercerai sekitar tahun 2016.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

63 Comments

  1. acik rambut kembang

    March 22, 2018 at 9:45 am

    untung la dapat anak kroni AP nenek pidah

  2. Pikio pikio

    March 22, 2018 at 9:44 am

    Aku tak suka lakonan Syed Daniel Zarul dan Sabrina Elizadkerana terlebih2 pegang2 Bila bnyak pegang gesel tu tak …… ke? Or both are made of kayu. No feelings one? Next time esp si Elizad ingat ya. Dulu dah ada kena tegur melebih2 mesra …. Dont be too daring

  3. anonymous

    March 22, 2018 at 9:24 am

    syed danial hero tua pelakun kayu abad ini lol

  4. bunga lalang

    March 22, 2018 at 9:20 am

    aku suka pompuan ni kawin dgn mamat ni…biar dia rasa nanti….. once a liar always a liar…mesti kawin ni korang tgk la nanti

  5. Anonymous

    March 22, 2018 at 8:33 am

    melayu kaya hensem humble hayalah syed mokhtar al bukhari yang spesis lain 2 3 org semua jenis lupa diri..

    • Anonymous

      March 22, 2018 at 8:53 am

      Hello…Syed Mokhtar Al Bukhari Melayu ok…pure Bangla dan plus Arab Yaman sikit2…cuma cakap je Melayu.

    • Purebudgettahu

      March 22, 2018 at 9:23 am

      Ahh kau dah cakap pure bangla lepastu mention “plus ” arab yaman sikit sikt pulak. Dah pure ada plus plus. Cakap macam tahu semua benda. Mana satu pure bangla ni kau ke syed mokhtar? Atau kau ada plus keling? ATau kau melayu kampung yang tak tahu maksud pure tu apa?

    • Anonymous

      March 22, 2018 at 4:36 pm

      lupa nak type BUKAN melayu….sorry . Pure Bangla tu mak Al Bukhari…Bapak dia keturunan Arab Yaman dan India. Mmglah aku tahu…aku pernah baca kisah dia…x mcm ko…bz bergosip je.

    • SuperFox

      March 22, 2018 at 8:57 am

      Kalau Syed Daniel Syed Mansur Al-Habsyi pulak macam mana orangnyer? Lalalalala

    • cik jemah

      March 22, 2018 at 9:20 am

      kayu..hahaha..

Loading...
To Top