Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Puji Peminat Di “IG Live”, Remy Ishak Buat Ramai Wanita Cair

remy ishak puji peminat wanita

Nama pelakon tampan, Remy Ishak menjadi bualan hangat warganet sehingga trending di laman Twitter selepas tindakannya memuji kecantikan seorang gadis yang juga peminatnya ketika membuat siaran langsung di Instagram (IG Live) mendapat perhatian umum.

remy ishak puji peminat wanita

Advertisement

Menerusi perkongsian video di laman Twitter itu, akaun bernama @hotcaramelatte itu mempamerkan gelagat actor itu bagai tidak putus memuji senyuman dan wajah peminat tersebut.

Menurut Remy, pencahayaan di tempat gadis itu berada membuatkan wajahnya Nampak cantik malah senyuman gadis itu juga mendapat perhatian Remy.

Advertisement

“Cakap dekat abah dan mak awak, saya hargai keindahan awak senyum cantik, muka cantik syukur Alhamdulillah ibu dan ayah memiliki anak yang cantik.”

Video yang tular dan mendapat lebih ratusan ribu tontonan itu menimbulkan rasa tidak keruan para gadis di laman berkenaan.

Rata-rata netizen dilihat teruja dengan adegan manis yang dipamerkan Remy dan tidak lekang memuji gadis terbabit. Cara Remy melayan peminatnya itu juga seperti menjadi igauan para peminat di media sosial.

remy ishak puji peminat wanita

Seperti sudah dijangka, wujud segelintir pihak yang menganggap kisah peminat wanita itu boleh dijadikan judul untuk novel “Suamiku Remy Ishak” yang mengisahkan tentang perjalanan kisah cinta dan pertemuan bibit cinta mereka.

Malah ada yang mendakwa, peminatnya itu amat beruntung dan bertuah kerana jarang sekali melihat selebriti lelaki tempatan tampil memuji kecantikan wanita di hadapan khalayak ramai dan melabel Remy sebagai seorang lelaki yang “gentleman”.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama