Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Puas Hati Dapat ‘Oppa Idaman’, 2 Dalam 1 Tanpa Ikatan. Eh Apa Tu?

Kalau betul-betul nak dapatkan Oppa, kena pergi Korea. Itu paling kurang pun RM800 ke atas untuk tiket penerbangan ke sana. Tapi kali ni tak perlu pergi Korea dah sebab kita boleh dapat ‘Oppa Idaman’ di Malaysia je. Eh?

Advertisement

Digi Prepaid biGBonus 4G Phone Bundle Terbaru kini Oppa Idaman Malaysia!

Oppa Idaman sebenarnya pakej telefon pintar bundle terbaru dari Digi Prepaid. Kenapa diaorang panggil pakej ini Oppa Idaman?

Dulu kalau nak dapatkan telefon pintar di bawah syarikat telekomunikasi, anda kena langgan pakej postpaid dahulu baru dapat pakej internet dan telefon pintar sekali.

Kini, prepaid ataupun dikenali sebagai pra-bayar pun boleh menawarkan telefon pintar secara diskaun. Tak percaya? Jom baca ni.

Advertisement

1. Pakej Prepaid 2 dalam 1 – Telefon Pintar dan Internet

Digi Prepaid kini menawarkan pakej telefon pintar bundle terbaru. Kini, anda boleh memiliki telefon pintar secara diskaun, sama seperti pakej yang ditawarkan melalui Postpaid. Dahsyat! Bagi anda yang suka menggunakan prepaid, ini peluang anda untuk mendapatkan ‘Oppa Idaman’.

2. 5 Pilihan Menarik Oppa Idaman

Ini 5 pilihan smartphone anda. Diskaun sehingga 38% pula tu, Oppa Idaman punya pasal. Betul-betul all out Digi ni.

3. Lebih jimat dengan Pelan Internet yang berbaloi!

Memang tak lengkap kalau pelan prepaid anda tidak datang dengan pelan internet yang cukup berbaloi . Kalau anda nak tahu, Digi antara salah satu syarikat telekomunikasi yang mempunyai servis internet dan liputan yang luas. Jadi, pada pendapat kami, pakej telefon pintar bundle dengan Pelan Internet biGBonus terbaru Digi ni memang sangat berbaloi.

Untuk dapatkan Oppa Idaman anda, ada 2 pilihan pakej internet yang boleh dipilih. Bundle RM144 dan bundle RM288.

a) Bundle RM144 – Nikmati 180GB Internet Percuma. 60GB/bulan untuk 3 bulan)
b) Bundle RM288 – Nikmati 360GB Internet Percuma. (60GB/bulan untuk 6 bulan).

Advertisement

Amacam? Yang paling best sekali, nombor akaun anda akan diaktifkan dengan pakej internet untuk 90 hari atau 180 hari seterusnya. Siap dapat Pelan Internet biGBonus tu. Memang berbaloi kan?

4. Tanpa sebarang ikatan!

Banyak sangat kes kontrak line yang kita pernah dengar sebelum ini. Ada di antara mereka yang perlu membayar sehingga ratusan ringgit, kontrak punya pasal.

Kini, dengan Digi Prepaid, anda boleh mendapatkan telefon pintar idaman dan plan internet terbaik tanpa sebarang ikatan. Jadi lepas ni jangan risau. Digi Prepaid beri kebebasan kepada anda!

Macam mana nak dapatkan Oppa Idaman ni?

Mudah sahaja. Ikuti 3 langkah ini.

1. Pilih telefon pintar idaman anda
2. Pilih internet bundle RM144 atau Rm288.
3. Buat pembayaran! Diskaun akan dikira secara automatik semasa buat pembayaran.

Cerita banyak-banyak pun tak guna, apa kata anda serbu je laman rasmi Digi untuk mendapatkan Oppa Idaman anda. Promosi Digi ini akan berakhir pada 31 Mac ini, jadi memang dah tak lama dah, nanti Oppa tu terlepas.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 Comments

  1. Anonymous

    March 16, 2018 at 8:23 am

    sarang burung heyoooooo

  2. Tamat

    March 15, 2018 at 4:58 pm

    In na lil lah……

  3. Anonymous

    March 15, 2018 at 4:35 pm

    amin..ya rabal alamin.

  4. melur

    March 15, 2018 at 3:51 pm

    sadaqallahul azim….

  5. Anonymous

    March 15, 2018 at 2:41 pm

    la ilahailallah..la ilahaillah..la ilahaillah

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top