January 26th, 2020

Mengejutkan! Nama Pencetus Ummah (PU) Abu Sufyan sekali lagi menjadi perhatian ramai apabila dilanda kontroversi baharu melibatkan perkahwinannya bersama Hana Azraa.

pu abu hana azraa

Menerusi akaun Instagram semalam, Hana mendedahkan PU Abu buat hal lagi dan turut mendedahkan foto seorang wanita yang didakwa sebagai skandal terbaru suaminya.

“My husband lover” – Hana Azraa

hana azraa pu abu

Menurut perkongisan tersebut, Hana mendakwa wanita itu merupakan kekasih hati suaminya yang baru.

“Rasalah, dulu kau ambik hak orang”

pu abu hana azraapu abu hana azraa

Tidak dinafikan, pendedahan Hana itu cukup hangat dan sekaligus mendapat pelbagai reaksi daripada netizen. Ada yang berkata, ini mungkin kifarah buat wanita itu yang sebelum ini dikaitkan sebagai orang ketiga, punca pendakwah itu bercerai dengan bekas isterinya, Ain Afini ketika sedang sarat hamil.

pu abu skandal

Untuk makluman, Hana kini sedang sarat hamil dan pasangan ini sedang menunggu detik kelahiran cahaya mata pertama mereka tidak lama lagi.

Sejauh mana kebenaran disebalik pendedahan di atas tidaklah kami ketahui. Takkanlah seorang isteri mahu mengaibkan suami sebegitu rupa dan siap memalukan wanita lain juga. Mungkin ada benarnya akaun Instagram Hana digodam? Sama-sama kita nantikan penjelasan daripada tuan empunya badan.

20 responses to “PU Abu Didakwa Curang Lagi, Isteri Dedah Foto Skandal?”

  1. aku pun jahil gak.. says:

    tkmo la kata padan muka.. sat2 kena batang hidung sndri.. cuma… next time lah, klau tau mamat yg dok usha atau ngorat tu laki org jgn lah layan.. seperti mana sakitnya hati ko bila tau laki ko ada org lain mcm tu jugak la asenya isterinya itu bila dpt tau lakinya dengan ko.. elak2kan lah laki yg ngorat tnpa pngetahuan isteri ne.. kalau dia boleh tk jujur ngan isteri dia.. ko ase dia boleh ngulang tak perangai tu dgn ko? haa.. gittew..

  2. Anonymous says:

    Banyak Sgt ker duit apa si Abu ni smpi semua nak kejar dia… Nie mesti kes jantan mulut manis.. Ada pulak mangkuk yg sangkut gan dia..

  3. Mata mata says:

    aku x salah hana tp abu yg salah… dah nafsu besar kena la pandai urus hati isteri2

  4. Anonymous says:

    Hanat perempuan murahan so nak heran apa. Padan muka hang

  5. Anonymous says:

    Peduli apa kami Abu banyak skandal biarlah dulu pun kau buka seluar untuk dia kan

Tinggalkan Komen Anda Di Sini