PKP Jadi Penghalang, Wanita Kongsi Suasana Pulau Tioman Untuk Ubat Rindu Para Pelancong

Travel

PKP Jadi Penghalang, Wanita Kongsi Suasana Pulau Tioman Untuk Ubat Rindu Para Pelancong

Sektor pelancongan menjadi salah stau sektor yang terjejas sewaktu Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan di Malaysia. Ramai yang rindu dan berhasrat nak pergi bercuti ke tempat-tempat peranginan selepas saja pandemik ini berakhir.

Namun, kerinduan orang ramai bakal terubat dengan perkongsian oleh seorang wanita yang dikenali sebagai Siti Norain, 27, yang merupakan salah satu individu yang bekerja di Pulau Tioman sekaligus penduduk di pulau tersebut.

Advertisement

Menerusi laporan Mstar, Ain sering berkongsi video-video suasana di Pulau Tioman untuk mengubati kerinduan para pelancong. Menurutnya, buat masa sekarang hanya ada penduduk asal saja yang tinggal di Pulau Tioman.

Tambahnya, dia berharap agar pandemik ini segera berakhir supaya mereka dapat mencari pendapatan seperti dulu dan mana-mana individu yang berhasrat untuk berkunjung ke Pulau Tioman boleh menghubunginya untuk mendapatkan maklumat lanjut.

Sumber 

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...