Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Pihak Satu Lagi Sering Cari Kesalahan, Burukkan Orang – Isteri Kedua Da’i Farhan Luas Rasa Kesal

dai farhan isteri kedua

Kontroversi perkahwinan kedua Dai’ Farhan bersama seorang janda anak lapan cukup hangat diperkatakan. Selepas timbul pelbagai spekulasi, hari ini pendakwah bebas itu membuat pengakuan mengejutkan apabila mengakui sudah menceraikan isteri pertamanya menerusi rakaman suara di aplikasi WhatsApp.

isteri kedua da'i farhan

Advertisement

Tidak dinafikan, apa yang berlaku memberikan tanggapan negatif terhadap pendakwah yang lahir daripada program realiti. Mengapa Farhan begitu tergamak menceraikan isterinya yang sedang sarat hamil anak kedua mereka demi mengejar cinta baru? Macam-macam juga kecaman yang dilemparkan oleh netizen terhadapnya.

Tidak tahan suaminya terus dikecam dan difitnah, isteri kedua Farhan yang dikenali sebagai Dr Erin tampil membuka mulut mengenai isu hangat yang melanda rumah tangganya.

isteri kedua da'i farhan

Menurutnya, dia sebagai isteri kedua mengerti kedudukannya dan telah cuba sehabis baik untuk hidup berpoligami dalam keadaan aman, banyak berkorban serta mengalah. Namun, pihak satu lagi sering mencari kesalahan dan memburukkannya.

Terdahulu, Farhan mengesahkan dia sudah menceraikan isteri pertamanya, Fatin Nurul Ain dengan melafazkan cerai menerusi rakaman suara di aplikasi WhatsApp pada 3 Disember. Bagaimanapun, dia enggan mengulas lanjut mengenai punca utama perceraian mereka dan pada masa yang sama menafikan  dakwaan bahawa dia telah melakukan kekerasan terhadap wanita itu.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

103 Comments

  1. Batrisyia Abdullah

    December 4, 2019 at 6:09 pm

    percaya pada karma…what you give you will get back..inshaallah Allah itu adil

  2. bro cuba

    December 4, 2019 at 6:00 pm

    ayat mana ekau kopipes ni.

  3. UmmuHanni

    December 4, 2019 at 5:53 pm

    Sedih dengan gelagat ustaz akhir zaman. Agama yg sepatutnya dijadikan pedoman bertukar menjadi tunggangan. Insha Allah.. Whats goes around will comes around.

  4. Aida Musa

    December 4, 2019 at 5:46 pm

    ‘Choose opponent’
    Ehh babi prempuan kaabah ni!
    Kau yang choose laki dia, choose nak jadikan dia opponent. Baru 2 bulan dah suruh laki kambing kau tu ceraikan perempuan yang sarat mengandung? 2 bulan kau katakan patience? Damn u! Mampos kau berdua hidup dalam rasa bersalah sepanjang hayat ditimpa kaabah!
    Menate ‘ustaz’, fatin tu mengandung anak kedua kau bodoh! Eeiii aku pun ‘patientpatience’jugak aih

  5. lady nanie

    December 4, 2019 at 5:40 pm

    aku baca ni, aku yg emosi..meh sini nk bg tau kat hang DOCTOR….

    Perempuan mengandung ni..emosi dia sangat sensitif..mudah ternganggu…ditambah pulak dpt tahu suami berkahwin lain…HANCUR hati dia oiiii…

    Mana2 perempuan pon..chup! jgn kan perempuan..aku ase laki pon mesti dia perlukan seseorang utk meluahkan apa dia rasa dia tanggung…tp mungkin geng2 bini pertama ni agak agresif yg ko call it as “USTAZAH” sbb aku yakin..USTAZAH2 ni jenis perempuan2 yg sensitif dan BENCI dgn perempuan perampas mcm ko ni DOCTOR..

    so wahai DOCTOR…

    Ko kena ingat satu benda ni..bahagia yg ko dapat sekarang ni DARI KEHANCURAN dan KEMUSNAHAN hati dan jiwa org lain..

    ko ckp “wrong opponent???” perghh..ko bongkak doctor! ko patut diam..ko patut hormat…tp nnt mesti ko nk ckp..”dia bukan lagi isteri laki ko..bukan lagi madu ko???” again, BONGKAK ko niii!!!!

    Tahniah laa..sebab skrang laki ko ni sepenuhnya milik ko!!!! semoga malam2 ko tidur dengan senyum dan mimpi ko makin indah..sebab skrang smuanya milik ko! bagus perangai ko! cibai!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top