November 14th, 2018

Sebut sahaja nama Nur Sajat memang semua orang kenal. Sehingga hari ini tiada siapa yang tahu status jantina sebenar usahwan kosmetik itu.

Kerap memuat naik foto beliau tampil dengan pelbagai gaya di Instagram, netizen bagaimanapun tertanya mengapa perut Sajat kelihatan sedikit buncit?

Menjawab persoalan netizen, Sajat memberitahu beliau sebenarnya sedang datang bulan dan memang normal jika perutnya buncit.

Apa yang dikatakan oleh beliau mendapat pelbagai reaksi daripada netizen. Benarkah datang bulan? Mereka tidak percaya langsung dengan kenyataan Sajat yang disifatkan terlalu gigih untuk membuktikan dirinya seorang perempuan.

Nak kritik lebih pun tidak boleh dan hanya Allah SWT sahaja yang tahu kebenaran disebalik apa yang Sajat lakukan.

Sumber Berita : Media Hiburan


77 responses to “Perut Saya Memang Naik Sikit Bila Datang Bulan, Itu Normal – Nur Sajat”

  1. Anonymous says:

    ramainyaaa pondan2 komen kat sini…hahaha…siap doakan keturunan org pulak jd mcm dia…sila doa utk diri sendiri dulu ye…hihihi

  2. sajat says:

    ahhjubo ko…..bile ko ada pepet ni….kikikiki…bukti kan dl sejatttt

  3. Kak perihatin says:

    Akak ucapkan tahniah kpd sajat kerana period….like a normal lady….
    ?

  4. Faraj says:

    Sajat ko kawin jrr dgn Rani Kulop…mesti org tk kecam ko lg ..

  5. Babilon says:

    Hahaha..Jat kau ingat dtg Bulan tu ngandung ke?? Ker kau dh seminggu xberak, buncit taik kaulh Jat…Lantak kaulh Jat jgn dok kacau org dah, aku hrp kau mati esok dlm Iman, moga kau insaf n dpt hidayah, peace no war…..

Loading...