Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Pertelingkahan Itu Ada Hikmahnya – Almy Nadia

Benarlah kata orang, setiap yang terjadi pasti ada hikmahnya. Pertelingkahan antara Almy Nadia dan Fizz Fairuz di media massa nampaknya membawa kepada perkara yang baik apabila mereka berdua kini lebih banyak berkomunikasi. Kedua-duanya sekarang lebih banyak meluahkan apa yang terpendam di dalam hati masing-masing.

almy baru

Advertisement

Almy Nadia turut mengambil langkah untuk tidak lagi mendedahkan status sebenar hubungan mereka berdua. Bercinta atau tidak, biarlah hanya Almy dan Fizz sahaja yang tau. Kata Almy Nadiah kepada wartawan Mstar:-

Rasanya biarlah antara kami dan Allah sahaja yang tahu dan tidak perlu lagi kecoh-kecoh dan sejujurnya saya lebih senang dengan keadaan begini. Hubungan kami pun masih baik dan sering bertemu untuk berbincang malah kami ada melakukan aktiviti sukan bersama selain Fizz ada datang ke hospital untuk melawat semasa saya menjalani pembedahan apendiks tempoh hari. Kejadian itu ada hikmahnya apabila kami lebih banyak berkomunikasi untuk menyatakan apa yang terpendam supaya tidak lagi timbul salah faham

Lega hati Abang Nara mendengarnya. Orang kata, kalau time bercinta nie, bergaduh dan berbaik semula akan mengeratkan lagi hubungan. Semoga hubungan Almy dan Fizz semakin kukuh selepas siri pertelingkahan sebelum ini. Dan kepada Fizz, kumpullah duit cepat-cepat dan masuk meminang Almy. Jangan tunggu lama-lama nanti dikebas orang.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 Comments

  1. honeywellz

    June 26, 2012 at 3:03 pm

    Laa…Almy, janganlah dengan si Fizz tu. Come on…you can do better. Pendek n cakap pun berbelit2…tu belum kawin lagi, kalu dah kawin nanti entah ape yang dia kelentong kat kamu. Kamu cantik Almy, berlambak lelaki lain yang nak kat kamu.

  2. kucinghitamkakipanjang

    June 26, 2012 at 2:44 pm

    muke nmpk laen laaa….mungkin sbb make-up…

    • Anonymous

      June 26, 2012 at 3:04 pm

      muke dah kena tebuk tupai…atau kata lain tupai itu adalah boyfren nyer..

    • miss s

      June 26, 2012 at 3:26 pm

      Siapa anda untuk judge orang mcm tu? asl muka lain sikit nak kata muka dah kena tebuk tupai? silap2 muka awak sendiri muka dah kena tebuk tupai..

  3. Minah tonggeng

    June 26, 2012 at 1:34 pm

    Kumbang bukan saekor bunga bukan sekuntum.fikir2kan lah.

  4. lila

    June 26, 2012 at 12:22 pm

    Tahniah sebab masih bersama lagi…semoga berkekalan..:D

  5. Prince Noob

    June 26, 2012 at 11:53 am

    apa2 jelah almy nadia

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top