Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Pertelingkahan Itu Ada Hikmahnya – Almy Nadia

Benarlah kata orang, setiap yang terjadi pasti ada hikmahnya. Pertelingkahan antara Almy Nadia dan Fizz Fairuz di media massa nampaknya membawa kepada perkara yang baik apabila mereka berdua kini lebih banyak berkomunikasi. Kedua-duanya sekarang lebih banyak meluahkan apa yang terpendam di dalam hati masing-masing.

almy baru

Advertisement

Almy Nadia turut mengambil langkah untuk tidak lagi mendedahkan status sebenar hubungan mereka berdua. Bercinta atau tidak, biarlah hanya Almy dan Fizz sahaja yang tau. Kata Almy Nadiah kepada wartawan Mstar:-

Rasanya biarlah antara kami dan Allah sahaja yang tahu dan tidak perlu lagi kecoh-kecoh dan sejujurnya saya lebih senang dengan keadaan begini. Hubungan kami pun masih baik dan sering bertemu untuk berbincang malah kami ada melakukan aktiviti sukan bersama selain Fizz ada datang ke hospital untuk melawat semasa saya menjalani pembedahan apendiks tempoh hari. Kejadian itu ada hikmahnya apabila kami lebih banyak berkomunikasi untuk menyatakan apa yang terpendam supaya tidak lagi timbul salah faham

Lega hati Abang Nara mendengarnya. Orang kata, kalau time bercinta nie, bergaduh dan berbaik semula akan mengeratkan lagi hubungan. Semoga hubungan Almy dan Fizz semakin kukuh selepas siri pertelingkahan sebelum ini. Dan kepada Fizz, kumpullah duit cepat-cepat dan masuk meminang Almy. Jangan tunggu lama-lama nanti dikebas orang.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 Comments

  1. Sshh

    June 26, 2012 at 11:41 am

    bagus la klau cam tu..masing2 x ada nk mengaibkan satu sama lain..harap2 fizz cepat2 la melamar almy..

  2. wawa

    June 26, 2012 at 11:36 am

    they are both cute!

  3. ikan sepat

    June 26, 2012 at 11:33 am

    suka tgok artis mcm almy ni…brlakon pun ok..xdela mcm stengah artis tu yg glamour dgn perangai yg ‘baik’ jer…siap ada ‘official way’ lg…

    • Anonymous

      June 26, 2012 at 3:14 pm

      tak habis2 dengan neelofa, pelik aku!dalam industri hiburan malaysia ni ada neelofa je ke?

  4. drMpower

    June 26, 2012 at 11:25 am

    kawin ngan aku je almy

    aku cintakan kau ok

  5. giro

    June 26, 2012 at 10:58 am

    pewittt , suka almy :)

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama