Persoal Lagu ‘Mata’ Tidak Terpilih Ke Akhir AJL32, Ayda Jebat Dilabel “Kaduk Naik Junjung”

Hiburan

Persoal Lagu ‘Mata’ Tidak Terpilih Ke Akhir AJL32, Ayda Jebat Dilabel “Kaduk Naik Junjung”

Apabila satu majlis hiburan selesai, biasanya ada cakap-cakap mengenainya. Itu boleh dikatakan perkara biasa di arena muzik Malaysia. Bak kata orang, ‘rumah sudah siap, pahat masih berbunyi.

Advertisement

Semalam, respon Ayda Jebat kepada peminatnya di Instagram mengenai lagu Mata dendangannya tidak terpilih ke Akhir AJL 32 berkemungkinan kerana juri tidak sukakannya, telah mendapat perhatian ramai. Seorang Netizen di Twitter telah menulis mengenai Ayda yang dianggapnya ‘kaduk naik junjung’ oleh kerana kenyataan tersebut.

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Pengguna Twitter itu, @IniAlannn nendakwa Ayda sepatutnya bersyukur kerana berjaya ke Separuh Akhir AJL:

Advertisement

Screenshot_2017-11-14_115633
Screenshot_2017-11-14_115644Screenshot_2017-11-14_115700Screenshot_2017-11-14_115722
Okay, bukan main pedas lagi kritikan @IniAlannn terhadap Ayda. Tulisannya di Twitter telah menjadi viral dengan mendapat lebih dari 800 Retweets.

Bagi mereka yang tidak berkesempatan menonton persembahan Ayda, boleh menontonnya di bawah di rangkaian YouTube rasmi TV3:

Dalam pertandingan, layak atau tidak, kalah dan menang sudah jadi adat. Apa pun keputusan juri, yang pasti, janganlah berputus asa dan cuba lagi di lain kali sehingga berjaya. Apa kata anda? – beautifulnara.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...