Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Pernah Putus Sebab Orang Ketiga, Kasih Ameera Khan Dan FD Idzham Kembali Bertaut

ameera khan dan fd idzham kembali bercinta

Adat apabila hubungan cinta yang dijalinkan putus di tengah jalan. Mungkin sebab tidak serasi atau pun mungkin sebab terdapat masalah lain yang memutuskan jalinan kasih tersebut.

Meskipun kelihatan bahagia sebelum ini, ramai yang terkejut apabila melihat adik kepada selebriti popular Neelofa iaitu Ameera Khan putus dengan kekasih hatinya, FD Idzham.

Advertisement

ameera khan dan fd idzham kembali bercinta

Apabila ditanya mengenai punca perpisahan mereka, lelaki tersebut menjawab bahawa ia disebabkan oleh orang ketiga dan tidak memberikan penjelasan yang lebih panjang mengenai badai yang melanda perhubungan mereka.

Cuma FD Idzham meminta agar semua pihak berhenti menanyakan hal Ameera Khan kepadanya dan mencari sendiri wanita itu yang dikatakan sudah mempunyai teman lelaki baru.

Pun begitu, dalam diam, nampak gayanya, kasih kedua merpati sejoli ini sepertinya sudah kembali bertaut. Lihat sahajalah wajah gembira mereka dalam entri terbaru yang dimuat naik Ameera Khan menerusi laman Instagramnya.

 

Advertisement
View this post on Instagram

 

here’s to the man who puts up with all my crazy ?? i love you forever

A post shared by Ameera Khan (@littlemisskhan) on

Bahagia sungguh bunyi kapsyen yang ditulis pada entri tersebut.

“Inilah lelaki yang bertahan dengan semua gila saya. Saya sayang awak selamanya.”

Bahkan mereka berdua sudah pun kembali mengikuti akaun Instagram masing-masing dan tak segan untuk berkongsi momen indah mereka berdua menerusi Instagram Story.

ameera khan dan fd idzham kembali bercinta

Harap mereka dapat halangi semua dugaan ketika bercinta, mana tahu kali ini boleh bawa sampai ke jinjang pelamin kan?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. Anonymous

    July 8, 2020 at 2:21 pm

    so?

  2. me

    July 8, 2020 at 1:05 pm

    laaa…belum kawin ke? macam ada baca dulu dia kata diorang dah kawin sebab banyak gambar macam dalam rumah yang sama masa pkp dulu.

    • zee

      July 8, 2020 at 4:18 pm

      kan..?! pernah baca gak yg kata mereka dah kawin

  3. Dondang Sayang

    July 8, 2020 at 10:50 am

    Muka jantan tu macam gorilla

    • Anonymous

      July 8, 2020 at 12:44 pm

      btl….xnsem lngsg

    • Siti Covida

      July 8, 2020 at 4:33 pm

      anon 12:44 pm tak hensem tak apa janji kaya………..bak kata DDNK kat radio sinar fm

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top