August 15th, 2019

Ramai yang respek dan kagum dengan pelakon, Fikry Ibrahim yang sebelum ini tegas dengan prinsip untuk tidak bersentuhan dengan mana-mana pelakon wanita dalam setiap drama. Fikry dipuji sangat menghormati pelakon-pelakon wanita lain dan tidak pernah memuat naik gambar wanita tidak bertudung di laman sosial.

fikry ibrahim

Bagaimanapun, rata-rata netizen meluahkan rasa kecewa apabila melihat beberapa babak yang dilakonkan oleh Fikry menerusi drama terbarunya, Kau Yang Pertama gandingan bersama Farah Nabila dan Tasha Shilla.

Advertisement

drama kau yang pertama

Ada beberapa babak dimana Fikry dilihat bersentuhan dengan Tasha yang membawa watak sebagai tunangnya di dalam drama tesebut.

fikry ibrahim bersentuhan

fikry ibrahim sentuh pelakon wanita

Netizen merasa kurang senang dengan tindakan Fikry dan mempersoalkan prinsipnya yang sebelum ini berjanji tidak akan bersentuhan dengan mana-mana pelakon wanita.

Advertisement

fikry ibrahim mungkir janjifikry ibrahim kau yang pertamafikry ibrahimAda yang berpendapat mungkin Fikry terpaksa melakonkan babak tersebut demi memenuhi permintaan pengarah. Namun, ada yang berkata, apabila menceburi bidang hiburan, pastinya akan ada banyak godaan yang mampu menggugat hati dan iman seseorang.

fikry ibrahim tasha shilla

Tak apa lah, kita fikir positif, biasalah kalau babak intim dan bersentuhan mungkin sekadar ‘camera trick’. Apa-apa pun, kita nantikan penjelasan daripada Fikry.

Sumber Berita : Forum CARI

Advertisement

20 responses to “Pernah Kata Enggan Bersentuhan Dengan Pelakon Wanita, Fikry Ibrahim Mungkir Janji?”

  1. Drama yang membosankan teramat sangat

  2. ikan says:

    dia pelakon gais. pelakon buat apa?? pelakon berlakon la. apa yang korang bengap sangat kena tipu?

  3. gem says:

    cakap awal sgt
    masa tu nama dia x naik lg, berlakon watak supporting shj. xperlu pegang2
    sekarang watak utama, jarang watak x pegang2
    best plak tu, foc

  4. aku says:

    ala dh lama aku tgk dia ni bersentuhan dgn pelakon perempuan..yg drama ngn nelydia tu..rugi woi kalau tk mahu pegang2 ni..

Loading...