Written by Bella | August 15th, 2019

Ramai yang respek dan kagum dengan pelakon, Fikry Ibrahim yang sebelum ini tegas dengan prinsip untuk tidak bersentuhan dengan mana-mana pelakon wanita dalam setiap drama. Fikry dipuji sangat menghormati pelakon-pelakon wanita lain dan tidak pernah memuat naik gambar wanita tidak bertudung di laman sosial.

fikry ibrahim

Bagaimanapun, rata-rata netizen meluahkan rasa kecewa apabila melihat beberapa babak yang dilakonkan oleh Fikry menerusi drama terbarunya, Kau Yang Pertama gandingan bersama Farah Nabila dan Tasha Shilla.

drama kau yang pertama

Ada beberapa babak dimana Fikry dilihat bersentuhan dengan Tasha yang membawa watak sebagai tunangnya di dalam drama tesebut.

fikry ibrahim bersentuhan

fikry ibrahim sentuh pelakon wanita

Netizen merasa kurang senang dengan tindakan Fikry dan mempersoalkan prinsipnya yang sebelum ini berjanji tidak akan bersentuhan dengan mana-mana pelakon wanita.

fikry ibrahim mungkir janjifikry ibrahim kau yang pertamafikry ibrahimAda yang berpendapat mungkin Fikry terpaksa melakonkan babak tersebut demi memenuhi permintaan pengarah. Namun, ada yang berkata, apabila menceburi bidang hiburan, pastinya akan ada banyak godaan yang mampu menggugat hati dan iman seseorang.

fikry ibrahim tasha shilla

Tak apa lah, kita fikir positif, biasalah kalau babak intim dan bersentuhan mungkin sekadar ‘camera trick’. Apa-apa pun, kita nantikan penjelasan daripada Fikry.

Sumber Berita : Forum CARI

20 responses to Pernah Kata Enggan Bersentuhan Dengan Pelakon Wanita, Fikry Ibrahim Mungkir Janji?

  1. kot kecik says:

    Tak boleh dipercayai sama seperti penjual agama. cakap lain buat lain

    12

    -1
  2. momoecha says:

    tak soalan ak satu je skrg ni, hensem ke die ni?? ramai duk ckp hensem.. ak tgk mcm bangla ade la.. mcm ni pon hensem ke.. adeh.. ape pye taste laaa…

    15

    1
  3. NenekKebayan says:

    Nenek tengok dgn Uqasha ngengada kau complain kekonon kaula lelaki melayu terakhir haram…mcm2 blurkan gambar macam bagus. Dengan si pompuan kerek ni dari encik ngok ngek dah takde complain pon…saja takut tergoda ngan Uqasha tu. Nenek takde teruja pon nak tengok cerita ni pasal ada sipompuan kerek ni, tambahla dgn kau yg kerek…lebih baik Nenek layan drama Micheal yg baru tu hah

    12

    0
  4. anon says:

    hensem la tu,lakonan pon ok basah jugak la pepek akak gersang Kannan byk bulu tau akak dah berair dah nii

    0

    13
  5. Rin says:

    Drama yang membosankan teramat sangat

    5

    1
  6. feldegast says:

    Yang triggered dan kecoh lebih2 ni mostly pompuan thirsty yang selama ni berangan nak dapat pasangan acah2 alim macam dia ni. Teruskan berangan kak.

    Dia tak perlukan opinion kau pun untuk teruskan hidup dia. Bila pelakon lain bercouple peluk cium in real life pandai pulak puji sweet romatik bagai. Puii!!!

    2

    4
  7. korok says:

    ala dh nama artis…berlakon mana la xda pegang2…kdg bab nak cari rezeki terpaksa la…

    0

    0
  8. mikachu says:

    dh nama pun pelakon. kalau x nk sentuh2 jd ustaz jadian dh ler. kecoh la

    0

    0
    • Anonymous says:

      org bingit psl masa lakon dgn uqasha kot yg dia lebih2 blurkan pic…kata haram pe la uqasha tak bertudung gitew

      2

      0
  9. Anonymous says:

    Tu laa lain kali jgn sembang mcm babi sgt….nk buek camno kann bkn sebab tuntutan kerja tp sbb tuntutan nafsu…hahaha…mne boleh tahan…dh laa byk eposid tu terpaksalah jd hipokrik skit…xpe lps abis drama ni umum lg sekali “tak nak pegang2 bila berlakon”….nama pun pelakon kann..kne laa pndai berlakon dgn peminat…hikhik..

    0

    0
  10. Aku says:

    Izzue je lah kot yang betul betul kata takkan pegang tangan pelakon perempuan betul betul dia kotakan kata dia. Tu sebab sekarang dapat watak antagonis je. Nasib baik menjadi watak antagonis dia.

    10

    0
  11. aku says:

    ala dh lama aku tgk dia ni bersentuhan dgn pelakon perempuan..yg drama ngn nelydia tu..rugi woi kalau tk mahu pegang2 ni..

    1

    0
  12. gem says:

    cakap awal sgt
    masa tu nama dia x naik lg, berlakon watak supporting shj. xperlu pegang2
    sekarang watak utama, jarang watak x pegang2
    best plak tu, foc

    1

    0
  13. ikan says:

    dia pelakon gais. pelakon buat apa?? pelakon berlakon la. apa yang korang bengap sangat kena tipu?

    2

    0
  14. Drama yang membosankan teramat sangat

    0

    0

Leave a Comment

Optional