Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Pernah Ditawar Jadi ‘Sugar Baby’, Shaza Bae Tak Hakimi Wanita Pilih Untuk Jadi Wanita Simpanan

Pelakon yang namanya semakin meningkat naik, Shaza Bae mendedahkan bahawa dia pernah ditawarkan untuk dijadikan ‘Sugar Baby’ oleh seorang lelaki.

Shaza BaeSumber : Instagram Shaza Bae  

Menurut Shaza, dia mempunyai prinsip hidup yang tersendiri dan semestinya telah menolak tawaran tersebut di mana dia telah ditawarkan wang ganjaran sebanyak RM20,000 oleh individu tersebut.

Advertisement

Pemenang Dewi Remaja 2019 ini berkata lagi, dia terus menyekat akaun lelaki tersebut dan menjelaskan bahawa dia sama sekali tidak terganggu apabila menerima mesej-mesej seperti itu.v

View this post on Instagram

A post shared by SHAZA ? (@shazabae_)

“Saya rasa saya bukan orang pertama yang dapat mesej peribadi sebegitu, saya hanya dapat satu mesej sahaja. Saya terus blok, benda macam ini saya tak layan, saya tak terganggu pun dengan orang macam ni, sebenarnya ia bergantung kepada cara kita respon.”

Ujar pelakon drama Marry Me Senorita ini, dia juga tidak menghakimi wanita di luar sana yang memilih untuk menjadi wanita simpanan kepada mana-mana lelaki kerana itu adalah pilihan hidup masing-masing.

View this post on Instagram

A post shared by SHAZA ? (@shazabae_)

Advertisement

Tambahnya lagi, setiap manusia ada mempunyai kisah hidup yang tersendiri dan pastinya mempunyai sebab tersendiri mengapa dia memilih untuk menjadi ‘Sugar Baby’.

“Apa yang kita boleh lakukan, doakan yang terbaik sahaja buat mereka, mungkin ada yang kita kenal dan mungkin tak kena, apapun, saya doakan mereka agar dapat pekerjaan yang baik.” ujarnya mengakhiri bicara.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 Comment

  1. tecit

    March 10, 2021 at 10:10 am

    who the hell is this??

Loading...
To Top