Written by Bella | June 28th, 2019

Sejak kebelakangan ini, kita tidak henti mendengar berita tentang perceraian artis. Tidak dinafikan, ada juga beberapa selebriti tampil memberikan komen mereka mengenai isu ini.

Bagaimanapun, buat pelakon Nora Danish dia mengakui dirinya bukanlah orang yang tepat untuk memberikan nasihat mengenai isu tersebut memandangkan dia juga sebelum ini pernah gagal dalam perkahwinan.

Saya sedar kebelakangan ini ramai artis yang bercerai. Saya juga pernah laluinya, jadi saya tidak berhak untuk memberikan sebarang nasihat kepada mereka.

Pada saya terlalu banyak kes mahkamah berkaitan rumah tangga berlaku, bukan sahaja rumah tangga selebriti. Ini adalah lumrah perkahwinan. Untuk memberi tip atau nasihat, saya belum mampu, namun saya doakan yang baik-baik untuk semua rakan-rakan di luar sana.

Sementara itu, Nora berkata dia menganggap komunikasi merupakan kunci kebahagaiaan sesebuah rumah tangga kerana ia dapat memastikan tiada perselisahan faham berlaku antaranya dan suami tercinta, Nedim Nazri.

Komunikasi sangat penting dalam hubungan. Memandangkan kedua-dua kami pernah melalui fasa perceraian pada perkahwinan terdahulu, jadi kali ini kami lebih serius. Kami sentiasa berusaha yang terbaik dan tidak saling menyalahkan antara satu sama lain supaya perjalanan rumah tangga lebih aman.

Setiap perkahwinan akan ada pasang dan surutnya, biasalah kalau ada pergaduhan tetapi setiap pasangan harus matang dalam menangani setiap masalah. Apa yang penting, harus sentiasa sabar dan bertolak ansur.

Sumber Berita : Utusan Online

14 responses to Pernah Bercerai, Nora Danish Takut Mahu Beri Nasihat

  1. faraj says:

    binatang Org PAS..nk hidup dlm dunia jdia jer…pada org2 yg layak digelar Khinzir…ni saya nk pesan..aoa kata korang cium dan mkn taik mak korang ..supaya korang tk angan2 nk menang PTU nanti….wakakaka..

  2. faraj says:

    Keji sungguh Manusia ini..ulama2 PAS..

  3. palat mu ah says:

    okay Nora.. duduk diam2 jer.. k?

  4. faraj says:

    bagus lah…semuga Pak mertua anda boleh bercakap kuat seperti sediakala…PAS dh memang Bodoh..

  5. Anonymous says:

    Oh tidak.saya juga turut terkejut,sampai tercekik bebola ikan dalam mulut.
    Sebab sewaktu baca berita,saya sedang
    Makan yongtaufu..tapi kini tidak lagi tercekik,mujur. Lain kali jgn siarkn berita sensasi ni min!