“Perlu Ke Mention Harga?” – Beli Beg Gucci RM8K Untuk Staff, DS Vida Dikecam Netizen

Hiburan

“Perlu Ke Mention Harga?” – Beli Beg Gucci RM8K Untuk Staff, DS Vida Dikecam Netizen

Usahawan kosmetik terkenal, Dato’ Seri Vida sentiasa mencuri tumpuan netizen apabila dia sering memuat naik aktiviti hariannya bersama anak-anak dan juga pekerjanya di Instagram.

Terbaru, DS Vida difahamkan ada memberi hadiah sempena hari lahir buat pekerjanya yang dipercayai staf media berupa sebuah beg tangan mewah.

Advertisement

Namun, apa yang menarik perhatiannya adalah apabila dia ada menyebut harga beg tangan mewah berjenama Gucci itu yang didakwa bernilai lebih kurang RM8,000 sebuah.

Selamat Hari Lahir kepada Staf Media saya @aniqhsr bersama saya hampir 4 tahun, ikut saya kemana-mana. Saya hadiahkan beg Gucci RM8,000.

Menjengah ke ruangan komen, ramai nampaknya yang tidak senang dan mempertikaikan keperluan DS Vida menyebut nilai beg tangan berkenaan.

Advertisement

Kata netizen, tidak perlu menyebut harga beg tangan tersebut jika ingin memberi barang tersebut sebagai hadiah dan ganjaran kepada orang lain.

Kata netizen, boleh jatuh riak? Betul ke?

DSV puji suara Iqbal
5 bulan lalu

"Suara Iqbal Memang Sedap Kalau Anda Dengar Dari 'Hall' Tu" - DS Vida

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. anonymous

    February 21, 2022 at 12:19 pm

    LOL

  2. A

    February 21, 2022 at 12:25 am

    Mangsa baru…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...