Written by Bella | July 17th, 2017

Sebelum ini pelakon Hanez Suraya pernah mendapat perhatian ramai apabila berita beliau bakal bercerai bersama suami, Romie Razin Adilha tersebar. Namun, mereka berjaya mengatasi kontroversi tersebut dan bahagia bersama.

Terbaru, ada khabar angin mengatakan rumah tangga mereka kembali bergolak. Walaubagaimanapun, Hanez menafikan dakwaan berkenaan.

Saya pun tak faham kenapa ada pihak yang dengki dan suka buat cerita tak betul mengenai rumah tangga saya. Saya tak atif dalam industri pun tetap ada yang tak puas hati. Apa pun ingin dijelaskan saya dan suami bahagia. Kami okey saja dan tak ada apa yang berlaku. Malah kami dalam perancangan nak menambah anak kedua. Semoga ada rezeki ke arah itu.

Hanez akui gosip liar seperti ini boleh membuatkan beliau dan suami bergaduh selain mengundang persepsi negatif daripada masyarakat. Sabarlah Hanez, bak kata pepatah mulut tempayan boleh ditutup mulut manusia tidak.

Sumber Berita : Harian Metro

13 responses to Perkahwinan Saya Dan Romie Bahagia, Kami Rancang Tambah Anak – Hanez Suraya

  1. Makcik Petir says:

    Beranak la 10 orang lagi pun nama kau tetap busuk dan tak laku dah. Bye..

    37

    0
  2. Anonymous says:

    Dah ada yang halal
    Branak bebanyak pun boleh
    Ada aku kesah…

    13

    0
  3. Dean Winchester says:

    Ni lah bahana nya rampas laki org, smpi bila2 duk kutuk2 mcm waheeda la. tenggelam terus. Unless dpt isteri pertama or ex isteri yg baik hati mcm abby abadi n anak zahid hamidi. Anak Zahid tu kawen ngan laki org gak, tp madu dia sgt la baik hati n siap pinangkan utk laki dia haa. Siap g bercuti sama2 dgn anak isteri pertama. Sama gak ngan asyraf tu, sb kan isteri pertama hati nya bersih suci, sggup terima balik jantan tu kan.

    15

    1
    • Adudu says:

      Tapi tak semestinya ex bini romie n lain2 hati tak suci. Diorang tak boleh accept kecurangan suami. Tengok la dulu tu macam mana romie backup hanez drpd bini sendiri. Sakit kot.

      33

      0
    • haihhh says:

      ooo..ingatkan tu kakak lelaki tu..nmpk mcm dh berumur sket..ingatkan kakak dia..

      0

      1
  4. wekkkkkkk says:

    nk bagi tau tmbh anak pada ” netizen ke ” atau madu…
    kalau leh nk genggan terus je si suami tu supaya x balik ke rumah madu..betul x…bahagia konon…
    tang mana bahagia nyer…

    1

    0
  5. Anonymous says:

    berdosa kita klau duk kutuk2 org yg dah halal ikatannya…biarla dia dgn dunia dia..x effect pun kehidupan kita..x layak kita nk judgement kita sbb kita ni pun bukannya baik sgt..kutuk lebih2 buat dosa kering je..

    6

    0
  6. chefwan says:

    ini dipanggil istiraj……………dulu hang kompang..la ni hang kepam!!

    0

    0
  7. Dun ever comeback says:

    Klu tgh bhgia,ko ckp org wat ftnah.ckp ko mmg keling.ptut la ske rmpas lki org.

    1

    1
  8. nana says:

    dan tak ada la gmbr mesra2 dgn anak tiri sbb semua tu lakonan dunia je. dlu masa sebelum kawen anak tiri ditimang2, lps dpt anak sendiri anak tiri ditendang2.

    7

    0
  9. Anonymous says:

    eh…y aritu failkan cerai kat mahkamah tu sape???hantu raya belaan ko ke hanis oiii???ske2 ati je ckp org buat fitnah klu diri sndri x g mahkamah…xkn laa tbb nme tu terpampang dgn sendri nye…ngok btl…diri sndri y create cite lps tu ckp org buat fitnah…mudah nye laaa tuduh2 org buat fitnah yeeee….

    2

    0
  10. kaki ayam says:

    amboi amboi amboiiiii itulah dulu hang buat taik, baru hang tau padah nya jadi perampas, mmg tak senang hidup

    1

    0

Leave a Comment

Optional