(13 GAMBAR) Perkahwinan Puteri Hafizah Sururul Bolkiah: Anak Ke-5 Sultan Haji Hassanal Bolkiah

Trending

(13 GAMBAR) Perkahwinan Puteri Hafizah Sururul Bolkiah: Anak Ke-5 Sultan Haji Hassanal Bolkiah

Puteri Hafizah Sururul Bolkiah(32) mengahwini Pengiran Haji Muhammad Ruzaini(29. Puteri Hafizah merupakan anak ke-5 Sultan Brunei dengan isterinya Permaisuri Saleha. Kedua pengantin ini merupakan kakitangan kerajaan dan Puteri Hafizah yang menpunyai degree dalam Business Administration bekerja sebagai pegawai di kementerian kewangan dan Pangiran Ruzaini pula merupakan penjawat awam di Pejabat Perdana Menteri.

Tahniah kepada pasangan diraja ini oleh kami di AmazingNara.Com. Semoga kekal ke anak cucu!!

Advertisement



Sumber : Dailymail

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

85 Comments

  1. anak brunei

    February 12, 2013 at 10:30 pm

    Cantik nya puteri Hafizah, kagum sama kekayaan adat brunei. Kaum kerabat brunei semuanya cantik dan kacak. salah satunye hrh aesyah dan prince abdul mateen.

    • shapika

      February 12, 2013 at 10:39 pm

      Mmg cantik, mukanya sama korea, tp dia inda pakai tdung seksi jua. mcm mna pn ku tetap mngaku dia cantik.maaf ya hanya jujur

  2. m

    December 1, 2012 at 3:26 am

    perkahwinan sultan beruknei darul syaitan yg membazir…..kalau kat malaysia ada sultan pembazir mcm ni dah lama kena guling terus campak dalam sungai ……

    • urang Brunei

      March 29, 2013 at 7:13 pm

      wah selamba kau ckp sultan aku mcm tu ye. mulut kau, kau jaga sikit palui. Sultan kami, jaga kami. makan minum kami, hidup kami tak susah. Daripada sultan kau? ada negeri kau yg tak perlu bayar elektrik? cukai free? ada ke M palui? ada ke, sultan kau bagi 350$ sebulan sbgai duit belanja setiap seorang rakyatnya? ada sultan kau berikan 650$ sebagai duit pelajar? Jangan sesedap mulut hina sultan kami. Kami di sini amat menyayangi sultan kami. DAN SUKA HATI DIALAH DIA NAK MEMBAZIRKAN DUIT UNTUK PERKAHWINAN ANAK DIA. TU ANAK DIA, BUKAN ANAK KAU. Tolong sikit ye, jaga kehidupan kau palui. Memanglah, dekat malaysia, sultan korang beli nombor plat mahal pun salah. habiskan duit lah, apalah. di sini, di BRUNEI DARUSSALAM, sultan kami mempunyai sebanyak 7,000 kereta mewah. kami tak kisah sikit pun kerana itu, tidak sikit pun menjejaskan kehidupan rakyat dan negara BRUNEI DARUSSALAM. dekat malaysia, baru beli plat dah kena macam2 sultan kau. itu ke daulat? Maaf ya kalau ada yg tersinggung tapi saya tak boleh menerima hinaan yg ditujukan ke SULTAN KAMI.

    • ren

      February 19, 2014 at 1:35 pm

      Maafkan si m 2 urang brunei..dia mimang palui…dr statement dia pun buli taw dia 2 mimang spesis palui 7 keturunan, mungkin raja dia sndri pun dia tidak hormat, abaikan spesis2 palui mcm m tu..sy amat kagum dgn brunei..smoga slmt sejahtera ngra mu urang brunei..

  3. Pingback: (TAHNIAH)Diana Amir Sudah Bertunang › Saluran Selebriti dan Artis Sensasi

  4. Annisa

    October 12, 2012 at 10:23 am

    Kalau nak rasa diri tu dihormati…nak negara kita dihormati…agama kita dihormati…belajar menghormati org lain dulu!

  5. eva

    October 11, 2012 at 11:37 pm

    subhanallah,,,,,daulat kebawah duli.meski aku orang indonesia tapi aku justru menemukan kedamaian di negara kdym…dari brunei aku menemukan segala kecukupan insyaaallah,,,allah selamatkanlah sultan

Loading...