(13 GAMBAR) Perkahwinan Puteri Hafizah Sururul Bolkiah: Anak Ke-5 Sultan Haji Hassanal Bolkiah

Trending

(13 GAMBAR) Perkahwinan Puteri Hafizah Sururul Bolkiah: Anak Ke-5 Sultan Haji Hassanal Bolkiah

Puteri Hafizah Sururul Bolkiah(32) mengahwini Pengiran Haji Muhammad Ruzaini(29. Puteri Hafizah merupakan anak ke-5 Sultan Brunei dengan isterinya Permaisuri Saleha. Kedua pengantin ini merupakan kakitangan kerajaan dan Puteri Hafizah yang menpunyai degree dalam Business Administration bekerja sebagai pegawai di kementerian kewangan dan Pangiran Ruzaini pula merupakan penjawat awam di Pejabat Perdana Menteri.

Tahniah kepada pasangan diraja ini oleh kami di AmazingNara.Com. Semoga kekal ke anak cucu!!

Advertisement



Advertisement

Sumber : Dailymail

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

85 Comments

  1. taksukaneelopak

    September 24, 2012 at 9:30 am

    Kagum tengok majlis perkahwinan keluarga diraja ni
    Walaupon kaya raya, tapi nilai-nilai keagamaan, adab susila tidak diabaikan
    Majlis yang nampaknya begitu menghormati agama Islam
    Sultanah x perlu rambut mengerbang,muka tegang tapi tetap manis
    semuanya nampak sopan

  2. aku

    September 24, 2012 at 9:01 am

    assalam…aku as warga malaysia sgtla malu dgn pengkomen2 y merapu meraban (dh tentu2 diorng ni warga msia gak kan)..myb kome ni taraf pendidikan sgtlah low agaknya tu y merepek2 ntahape2ntah..wlaupun aku as warga msia tp aku tersangatla kagum dgn negara brunei ni…ce tgk permaisuri xde berlebih2 lebihan…besa je..lebih kurang macam mak aku pakai je cume baju permaisuri mhal lagi la dr mak aku..means permaisuri n pengantin bersederhana je..ce tgk kalu negara kite…mcm langit n bumi tau dak…phtu negara brunei ni islamik..tu y buat aku legi sukeee…jujur aku ckp kalu ade peluang aku teringin nk jd warga brunei..nak tau kenapa ..???cz msia skg dh mcm2 hal..jenayah toksah ckpla…bunuh, rogol, zina…buang bayi macam buang sampah…seyes aku rasa macam dh terancam sgt dok kt msia ni….jenayah makin hari makin menakutkan…dh tekeluar tofik la plak aku ni…hadoiyai..as a conclu jgn suke pandang serong kt negra orang walhal negara sendiri kucar kacir…renung2kan dan selamat beramal…~~~~

  3. aku

    September 24, 2012 at 8:50 am

    rakyat malaysia y suke bg komen mengarut…myb kome ni taraf pendidikannya rendah kot tu ckp merapu meraban…aku as wrganegara msia pun sgt la berbangga n kagum dgn negara brunei…tgk diorng menutup aurat elok je walaupun bergelar permaisuri n negara ni sgt islamik..xberlebih2 lebihan…ce ko tgk sesetengah ‘org kenamaan’ di negara kita sendiri..mcmna haa..kalu ade peluang aku sendiri teringin nk jd wrga brunei..msia skg jenayah dh la makin banyak…zina toksah cakap la..buang bayi macam buang sampah…aku rasa terancam dok di malaysia skg ni…kn aku dh terkeluar tofik dh ni…as a conclu….jgn pandang serong kt negara diorang kalu kome idok tau perkara sebenonye….aku lebih suke dpt pemimpin macam negara brunei ni drpd negara kite…renung2kanlah…selamat beramal…~~~

  4. sedihnya..

    September 23, 2012 at 8:19 pm

    perkahwinan diraja yang paling simple..

  5. Anonymous

    September 23, 2012 at 7:06 am

    nara patut disable kan komen.banyak sangat komen dpd org tak pakai otak di sini

Loading...