Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Perjuangan Saya Bukan Untuk Duit, Tetapi Untuk Maruah Seorang Wanita – Rita Rudaini

Nampaknya kes mutaah Rita Rudaini dan Aidil Zafuan sekali lagi menjadi perbincangan hangat pembaca BeautifulNara. Pengakuan Aidil Zafuan yang dirinya tidak mampu membayar RM300,000 seperti yang dituntut oleh Rita telah menimbulkan pelbagai maklumbalas. Malah kata-kata Aidil yang mendakwa bekas isterinya tidak layak menerima tuntutan tersebut kerana Rita telah gagal menjalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri juga menimbulkan kontroversi.

rita rudaini

Advertisement

Rita Rudaini bagaimanapun membalas kenyataan Aidil dengan kata-kata yang cukup sinis. Iyerlah, selama ini pun kita sering melihat Aidil dan isterinya, Zarema bercuti di luar negara. Seperti yang dikatakan oleh Rita, gaya hidup mewah Aidil memang cukup mewah seperti yang sering ditunjukkan oleh pemain bola sepak itu di Instagram. Walaupun begitu, ada juga yang mengkritik Rita kerana tuntutan RM300,000 itu seolah-olah menunjukkan dirinya mata duitan. Namun Rita ada jawapannya tersendiri:-

Apa pun orang nak cakap atau keji, saya tidak terkesan kerana Allah yang lebih mengetahui dan Dia saksi segalanya. Perjuangan saya bukan untuk RM300,000 tetapi untuk maruah wanita dan seorang isteri dan seorang ibu yang rumahtangganya dianiaya.

rita

Terharu la pula Abang Nara membaca kata-kata Rita Rudaini. Iyerlah kalau nak fikirkan bab duit, rasanya Rita memang dah cukup banyak duitnya. Perniagaan pun ada, berlakon pun selalu. Sememangnya ini adalah perjuangan untuk mempertahankan maruah dirinya. Semoga pihak yang benar akan beroleh kemenangan. Sama-samalah kita doakan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top