Pergi Ujibakat Hero Remaja, Tapi Medsos Penuh Konten Tayang Kemaluan – “Kena Ada Contoh Baik, Kau Tu Separuh Bogel…”

Kehidupan

Pergi Ujibakat Hero Remaja, Tapi Medsos Penuh Konten Tayang Kemaluan – “Kena Ada Contoh Baik, Kau Tu Separuh Bogel…”

Menerusi Twitter baru-baru ini, seorang lelaki meluahkan kekecewaan apabila tidak berjaya dipilih pada peringkat awal selepas menghadiri ujibakat Hero Remaja.

Berdasarkan video tersebut, lelaki bernama Amsyar itu menerangkan semuanya bermula apabila pihak Hero Remaja memuat naik gambarnya di media sosial dan foto berkenaan mendapat banyak komen negatif.

Advertisement

Dia turut akui bercadang untuk melebarkan sayap di negara jiran, Indonesia kerana tidak diterima oleh rakyat Malaysia.

amsyar

Warganet bagaimanapun tidak bersimpati dengannya namun menyindir dan mengkritik Amsyar dengan menyifatkannya seperti ‘sengaja cari pasal’. Mana tidaknya, diri sendiri yang tidak tunjuk contoh yang baik tetapi boleh pula persoal mengapa tidak tercalon.

Difahamkan, dia memang terkenal dengan konten menayang badan dan beraksi separuh bogel dengan hanya memakai seluar dalam untuk mempromosikan perniagaannya menjual ‘ubat besar alat sulit’.

amsyar

komen

Bukan hanya di Twitter tetapi dia juga dikatakan sering membuat TikTok live untuk menjual produk tersebut malah akaun Instagram juga dipenuhi dengan foto dan video dirinya tanpa baju atau seluar. Hanya berseluar dalam.

Meninjau ke akaun media sosial lelaki itu, nampaknya dia masih tetap membuat konten separuh bogel tersebut meskipun selepas isu panas berkenaan.

amsyar

Memang idok lerrr Hero Remaja nak pilih kalau dah macam ni….

Selain itu, kami kongsikan artike trending yang lain pada pautan di bawah.

nadhir nasar
5 months ago

"Please Choke Me" - Nadhir Nasar 'Belanja' Foto Tayang Badan Berpeluh, Ramai Gadis Tinggalkan Komen Nakal

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...