Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Pergi Mahkamah, Rumah Tangga Datuk Red Dan Adira Bergolak?

datuk red enggan ceraikan adira

Kehadiran suami penyanyi, Adira Suhaimi iaitu Datuk Red ke mahkamah mengejutkan ramai. Datuk Red juga turut memuat naik bait-bait sedih menerusi Insta Stories.

Advertisement

Ditambah pula, sebelum ini timbul gosip mengatakan rumah tangga pasangan ini sedang bermasalah.

Bagaimanapun, Datuk Red menjelaskan tujuannya ke mahkamah bukanlah berkaitan kes perceraian dan beliau dan Adira masih lagi bahagia melayari bahtera rumah tangga.

Ya, memang saya ada ke mahkamah tapi bukan kes rumah tangga, ia berkaitan hal lain yang dirasakan tidak sesuai dikongsi dengan orang ramai. Semasa di mahkamah itu, saya teringat sembilan orang anak saya dan terus menulis mengenai mereka. Sekarang ini, apa sahaja ujian hidup yang datang, saya ingatkan diri untuk kuat kerana anak-anak.

Kehidupan kami berjalan seperti biasa dan pagi tadi saya dari rumah Adira, tak ada apa masalah! Biarlah kalau orang nak buat spekulasi disebabkan tulisan tersebut. Buat masa ini  kami bahagia sahaja, kalau tak bahagia takkan dia mengandung sekarang kan? Cuma biasalah, ibu hamil ini, emosi kurang stabil sikit, ditambah pula ada ‘anasir-anasir luar’ kiri dan kanan. Insya-Allah semoga semuanya kembali seperti dahulu.

Baguslah kalau semuanya baik-baik sahaja. Biasalah dalam rumah tangga pasti ada pasang dan surutnya. Apa-apa pun, semoga kekal bahagia sehingga ke syurga.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 Comments

  1. Anonymous

    April 16, 2019 at 3:27 pm

    mestilah buat pembahagian harta nanti datuk red minta cerai dilupa bagi nafkah anak2 sebab datin red marah…..
    macam lah datin red tu isteri pertama maka sama juga macam adira….
    cuma adira tidak menyebabkan datuk red cerai isterinya macam udewahid juga
    lelaki dengan nafsunya hingga lupa janji dengan Allah

  2. faraj

    April 16, 2019 at 2:56 pm

    “Biasa lah…, dh pendapatan kurengggg …mesti lah cari jalan nk Cau” …..janji Adira tak cakap gan Kucing bila tua nanti……wakakakaaa

  3. Anonymous

    April 16, 2019 at 2:30 pm

    Datok seri mana kena tangkap khalwat ha….nara tolong jawab

  4. Anonymous

    April 16, 2019 at 1:48 pm

    Poligami lagi ke?
    Atau tuntutan pihak isteri pertama

  5. Anonymous

    April 16, 2019 at 1:34 pm

    hahahahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahahhaha
    jika btuillll

    • minah jambu say NO to drugs

      April 16, 2019 at 7:34 pm

      ye ke ? macm tak betoll je statement..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama