Written by Bella | April 16th, 2019

Kehadiran suami penyanyi, Adira Suhaimi iaitu Datuk Red ke mahkamah mengejutkan ramai. Datuk Red juga turut memuat naik bait-bait sedih menerusi Insta Stories.

Ditambah pula, sebelum ini timbul gosip mengatakan rumah tangga pasangan ini sedang bermasalah.

Bagaimanapun, Datuk Red menjelaskan tujuannya ke mahkamah bukanlah berkaitan kes perceraian dan beliau dan Adira masih lagi bahagia melayari bahtera rumah tangga.

Ya, memang saya ada ke mahkamah tapi bukan kes rumah tangga, ia berkaitan hal lain yang dirasakan tidak sesuai dikongsi dengan orang ramai. Semasa di mahkamah itu, saya teringat sembilan orang anak saya dan terus menulis mengenai mereka. Sekarang ini, apa sahaja ujian hidup yang datang, saya ingatkan diri untuk kuat kerana anak-anak.

Kehidupan kami berjalan seperti biasa dan pagi tadi saya dari rumah Adira, tak ada apa masalah! Biarlah kalau orang nak buat spekulasi disebabkan tulisan tersebut. Buat masa ini  kami bahagia sahaja, kalau tak bahagia takkan dia mengandung sekarang kan? Cuma biasalah, ibu hamil ini, emosi kurang stabil sikit, ditambah pula ada ‘anasir-anasir luar’ kiri dan kanan. Insya-Allah semoga semuanya kembali seperti dahulu.

Baguslah kalau semuanya baik-baik sahaja. Biasalah dalam rumah tangga pasti ada pasang dan surutnya. Apa-apa pun, semoga kekal bahagia sehingga ke syurga.

Sumber Berita : mStar Online

14 responses to Pergi Mahkamah, Rumah Tangga Datuk Red Dan Adira Bergolak?

  1. Anonymous says:

    hahahahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahhahahahhaha
    jika btuillll

    1

    3
  2. Anonymous says:

    Poligami lagi ke?
    Atau tuntutan pihak isteri pertama

    1

    3
  3. Anonymous says:

    Datok seri mana kena tangkap khalwat ha….nara tolong jawab

    2

    3
  4. faraj says:

    “Biasa lah…, dh pendapatan kurengggg …mesti lah cari jalan nk Cau” …..janji Adira tak cakap gan Kucing bila tua nanti……wakakakaaa

    0

    5
  5. Anonymous says:

    mestilah buat pembahagian harta nanti datuk red minta cerai dilupa bagi nafkah anak2 sebab datin red marah…..
    macam lah datin red tu isteri pertama maka sama juga macam adira….
    cuma adira tidak menyebabkan datuk red cerai isterinya macam udewahid juga
    lelaki dengan nafsunya hingga lupa janji dengan Allah

    1

    4
  6. Ros says:

    kalau tak bahagia, takkan mengandung. anu dan lelaki melayu berpisah tiada.

    7

    3
  7. manjalara says:

    ini isu tanah kt ulu langat ni… dia menipu pembeli2 tanah…

    0

    3
  8. fifi says:

    Nak poligami tapi bangang x habis….ingat bini2 ni kilang buat anak agaknye. sekian.

    0

    3
  9. Neem says:

    Wow mengandung lg. Alhamdulillah….

    3

    0
  10. Mimi says:

    saya fikir orrg2 yg berpoligami ni macamana ye..mesti isteri pertama kena byk bersabar dgn kerenah suami kan..dgn kerenah madu lagi..

    0

    1
    • Anonymous says:

      Dlm poligami, isteri2 terpaksa makan hati sabar sebab kasihkan suami. Yg suami, sepatutnyalah dia serabut sebab masalah dia yg cari. Kalau tanya kenapa boleh mengandung, dah tu sperm bertemu telur. Cinta dan nafsu x semesti bersekali.

      2

      1

Leave a Comment

Optional