“Pergi Cari Bukti Aku Kutuk Lagu Kau!” – Michael Ang Jawab Kecaman Aliff Syukri

Hiburan

“Pergi Cari Bukti Aku Kutuk Lagu Kau!” – Michael Ang Jawab Kecaman Aliff Syukri

Dalam kesibukan pengarah dan penerbit drama terkenal Michael Ang mempromosikan lagu terbarunya iaitu Cinta Atau Propa, muncul pula kata-kata kurang enak daripada usahawan kosmetik penuh kontroversi, Datuk Seri Aliff Syukri terhadap single tersebut.

Dan seperti selalunya, Michael Ang tampil membidas kenyataan Aliff Syukri yang mendakwa dia telah melabelkan usahawan itu sebagai ‘tergedik-gedik’.

Advertisement

Kau kata aku cakap kau (Aliff Syukri) tergedik-gedik, kau faham tak apa yang aku cakap?

Aku cakap aku tak tergedik-gedik keluarkan lagu dan bayar sendiri, aku dibayar untuk menyanyi..itu perbezaan kita.

Kata pengarah drama Love Elsa itu lagi, dia tidak pernah sesekali mengutuk lagu nyanyian Aliff malah pernah memuji lagu nasyid yang pernah dipersembahkan usahawan itu.

Advertisement

Sehubungan itu, Michael meminta Aliff untuk menunjukkan bukti mengenai dakwaan bahawa dia pernah mengutuk lagu-lagu terbitannya.

“Apa-apa pun dia ada hak, kalau dia tak suka saya tak kisah. Bagi saya, lagu tersebut untuk orang dengar dan untuk orang judge.” ujarnya lagi.

Michael Ang
1 minggu lalu

Tak Kisah Disamakan Dengan Aliff Syukri, Michael Ang Kata Janji Tak Keluar Duit Sendiri Buat Lagu

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...