Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Pergaduhan” Ifa Raziah Dan Sheeda Cuma Gimik Semata-mata

Sejak semalam kecoh di media sosial dengan isu video “pergaduhan” serta serang-menyerang penyanyi dangdut Sheeda dan Ifa Raziah di tempat letak kereta. Sheeda begitu marahkan Ifa yang bercakap mengenai dirinya dibalakangnya. Menerusi video berkenaan, turut dilihat Sheeda sedang mengejar Ifa dan menarik lengannya.

Advertisement

Malah, Ifa menerusi portal Sinar Harian memberitahu beliau sudah membuat laporan polis kerana disentuh Sheeda.

Namun, pertelingkahan itu sebenarnya hanya gimik semata-mata, pendek kata Sheeda dan Ifa sudah berjaya ‘prank’ orang ramai. Mereka juga tidak sangka, lakonan mereka itu benar-benar menjadi sehingga ‘viral’.

Rasanya tidak ramai yang terkejut pun dan mengetahui kedua-dua artis ini sengaja berlakon sebegitu untuk meraih perhatian. Pada netizen yang ‘membawang’ Ifa pula, tentu sekarang ini diam seribu bahasa dan rasa diri tertipu kan?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

31 Comments

  1. Annoyed

    July 12, 2018 at 10:57 am

    What a waste of people’s time! Attention seekers. Dah tak de kerja lain nak buat.

  2. Ken

    July 12, 2018 at 9:57 am

    Mcm ayam betina pencen

  3. Mat K

    July 12, 2018 at 9:50 am

    Malaysia dah baru, otak pun kasi baru lah kak.

  4. Anonymous

    July 12, 2018 at 9:33 am

    Lagi 2 ekor yg suke memperbodohkan org. Malaysia ni lg 2 tahun nak 2020 tp mentaliti sampah!

  5. linnnn

    July 12, 2018 at 9:21 am

    artis malaysia ni mmg tkde kerja lain eh? aduhh masalah betul.

Loading...
To Top