“Perempuan Tidak Tutup Aurat Layak Dicabul Dan Dizina”

Trending

“Perempuan Tidak Tutup Aurat Layak Dicabul Dan Dizina”

Kursus kahwin atau kursus pra perkahwinan telah diwajibkan kepada bakal pengantin sejak tahun 1990’an lagi yang mana ianya bertujuan untuk mendedahkan bakal pengantin kepada kehidupan sebenar pasangan sebelum dan selepas perkahwinan.

Ianya mengandungi hukum-hakam perkahwinan, soal hubungan pasangan dan keluarga, proses dan prosedur perkahwinan serta kisah-kisah benar rumahtangga yang boleh anda jadikan sempadan atau teladan.

Advertisement

Namun begitu, bagaimana jika penceramah kursus kahwin menyebarkan kebencian dan membuat dakwaan tidak berasas? Seorang pemuda yang menghadiri satu kursus kahwin bagaimanapun terkejut apabila salah seorang penceramah dalam satu sesi ceramah berkata ‘perempuan tak tutup aurat layak dicabul dan dizina.”

Dia menceritakan kejadian itu di laman Facebooknya:

Rakaman video penceramah itu berkata sedemikian juga turut disertakan:

Sebilangan Netizen juga tidak bersetuju dengan cara individu itu berceramah:

Semasa penulis berkursus kahwin pengisiannya santai sahaja walaupun ada ilmu disebarkan. Bersama kita tunggu penjelasan dari penceramah ini.

Terdapat netizen yang meminta Datuk Seri Dr. Mujahid Yusof membuat tindakan terhadap penceramah ini di Twitter. – amazingnara.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...