Written by Bella | July 23rd, 2018

Sebut sahaja nama Rozita Che Wan ataupun Che Ta, pastinya ramai wanita mengidamkan wajah jelita serta bentuk badannya yang begitu menawan.

Walaupun memiliki tiga orang cahaya mata dan sudah menganjak usia 45 tahun, pereka fesyen terkenal Rizman Ruzaini mendedahkan Che Ta mempunyai ukuran badan yang paling sempurna tidak ubah seperti saiz ukuran patung.  Bentuk badan Che Ta mengalahkan anak dara dan tidak pernah berubah sejak menggayakan rekaan pereka fesyen tersebut  13 tahun lalu.

Tidak dinafikan, Che Ta mempunyai pakej artis paling anggun dan sempurna penampilannya. Pastinya disebalik kesempurnaan itu tentunya Che Ta mempunyai rutin tertentu dan penjagaan kesihatan untuk mengekalkan bentuk badan yang langsing dan menjadi idaman semua.

21 responses to Pereka Fesyen Rizman Ruzaini Dedah Ukuran Badan Che Ta Paling Sempurna

  1. Anonymous says:

    luaran shj…dalaman ko x nengok.
    masa ko ukur..pasti nenek tu pakai pakaian luar kan..bra pulak mesti yg span tebal 3 kali ganda..isi sapa tahu.
    wakakakaaa.

    2

    21
    • anonymous says:

      dengkinya la ko ni…tak puasati tengok sempurna di luar ko nak korek yg dalam pulak…mesti ko jenis yang tak lawa ni hehehe

      12

      0
      • jajajajaja says:

        Tu la, perkara biasa je pn klau baya cheta tu msih maintain luar dalam.
        Zaman skg dh bnyk info,panduan,bantuan, klau pndai jaga, proses penuaan badan tu boleh jadi lambat. Dia akan prgi muka dlu, badan biasa lambat brbnding muka, melainkan mmg x jaga lgsg. Lainla klau umur jauh lebih lanjut bnding cheta, yg tu takleh nak tlong la.

        2

        0
        • anonymous says:

          kebanyakkan yang sebaya che ta badan dah x macam anak dara…kalau ada pun 1 dalam 10

          4

          0
    • jajajajaja says:

      Dia kan sentuh bab ukuran, bentuk badan, dan fit semua. Kau sentuh bab dlm tu bhgian mana. Klau luar dh fit dn maintain, dlm tu x kan la longgar geleber. Lainla nenek2 tu. Ini msti ko badan sebaliknya atau sedara mara ko jenis CEPAT TUA CEPAT KEDUT. Komen tu eee busuk sgt. Ko ni mesti baya chate tapi dh geleber sana sini kan, takpun kau lagi muda tapi badan nmpk lebih tua bnding cheta kan. haha lagi sadis. Biasa yg kecewa ngn diri je yg tiba2 x puas hati bab2 gini.

      15

      0
    • anonymous says:

      Ko dah nengok ke dalaman Che Ta? Atau ko tak bole terima kenyataan body Che Ta mmg semulajadi cantik?

      7

      0
    • minah jambu say NO to drugs says:

      bodoh nak mampos engkau ni tkan dia nak ukur berape besar tetek n seluar dalam ck ta ! mesti la dia ukur di luar saja..kalau nak ukur luaran n dalaman lebih baik ukur kt dlm bilek aje..

      1

      0
      • Anonymous says:

        hahahaha..aku saje je bagi hati korang panasss..
        ternyata…dh panassss

        0

        3
        • anonymous says:

          Sudahla, ko mmg dengki dan berniat nak condemn Che Ta. Tapi sebab kutukan ko tak brape nak dapat supporter, ko katalah saje nak bagi hati kitarang panas.

          9

          0
        • Anonymous says:

          ke ngko yang panas.. nak kutuk che ta
          sekali ngko yang kena kutuk
          kah kah.. busuk ati betul org x lawa mcm ko ni

          3

          1
    • acquagirlz84 says:

      Kalau dalaman tak cantik x kan cik abe Zain saidan syg molek ke Che Ta..dia ni bukan setakat pandai jaga badan, pandai jaga laki dan anak..bab memasak pun pandai….

      2

      0
  2. Anonymous says:

    Che ta ni mcm lady boss tmpt i keje..umur dh nk pencen ank 4 cucu ada 3 tapi muka..body..pifviiit..mcm model..tapi dia cukup simple tanpa mekup..apa rahsia dia kita org tgh korek nii…dia ada pernah terckp yg dia hari2 minum serbuk kayu manis..boleh jadi mcmtu ke? Sape2 kat sini yg tau rahsia ni..meh la kongsi2..

    3

    0
  3. Anonymous says:

    wow pandai maintain body… susah oiii nak jaga makan selalu.. lebih lagi jupe makanan sedap tak ingat dunia… malu rase nk dengki che ta ni apetah lagi yg busuk hati tu.. cermin diri skit asek makan pantang nampak !!

    3

    0
  4. anonymous says:

    org pompuan ni selalunya yang cantik tu dia tak puji sgt ..nak berkawan pun tak sgt..sbb rasa dengki…cuba kalau yang tak berapa nak lawa..mcm kg2…suka membawang…macam makcik2 mmg banyak peminat..muhahahaha

    2

    1
  5. Sis says:

    Salute Che Ta! Akak ni dah nak masuk 50. Yg paling susah nak jaga bila dah 40 keatas ialah berat badan. Pergi kursus seminggu naik 5 kilo, nK turun balim ada setengah tahun. Memang makan kena kontrol.

    1

    1
  6. Puteri Umno Yang Terbuang says:

    Ada pengomen saiko. Lepas kena sound kondem Che Ta, dia 2,3 posting plak puji Che Ta dan siap kondem posting diri sendiri yg mula-mula skali.

    0

    0
  7. life begin at 40? says:

    aku ada mcm pelik gak la dgn che ta ni… 5,6 thun lepas umur dia hampir 45 tahun.. tahun ni, menginjak 45.. brapa umur dia ni sebenarnya??

    2

    0
  8. lil says:

    48 dah che ta ni ..knape asyik ckp 45 je hehe .. tapi mmg terbaek la body dia inspirasi btol …

    0

    1
  9. Alip Syuk says:

    Pmpuan msia rmai gemuk2 pdahal bru 20lbey. Mntk jge body sket.

    0

    0
  10. Hot stuff says:

    Body sculpting, botox, filler, liposuction….mmglg sng nk maintain dari just jaga mkn. Lain la klu tak minum bende manis lgsung and mkn sayur shj tapi raw vegan. Minyak2 mmg x boleh mkn. Klu gitu mmg kurus. Tapi artis kurus btul dah berumur mmg x pcaya klu x gi salon

    2

    0

Leave a Comment

Optional