December 17th, 2018

Walaupun sudah tiga tahun bercerai dan kini mereka sudah mempunyai kehidupan masing-masing, pelakon Fasha Sandha bagaimanapun menegaskan peceraiannya bersama bekas suami, Rizal Ashram Ramli ataupun Jejai bukanlah alasan untuk mereka saling membenci mahupun tidak memberikan kasih sayang sepenuhnya kepada dua orang anak mereka.

Menurut Fasha, ibu bapa harus melakukan yang terbaik untuk anak-anak agar mereka tidak menjadi mangsa keadaan.

Ramai peminat yang memuji hubungan baik yang terjalin antara Fasha dan Jejai. Mereka antara contoh ibu bapa terbaik dalam memberikan kebahagiaan buat anak-anak tersayang. Semoga silaturahim ini akan terus terjalin sampai bila-bila.

Kredit Foto : Aqo Imran


33 responses to “Perceraian Tidak Bermaksud Kita Harus Membenci – Fasha Sandha”

  1. Ryan n arjuna says:

    Sembang je lebih. mu dan nora dpt bekas suami yg baik ok la x perlu bersusah payah turun naik makamah nk tuntut hak anak2 aku rasa kalau mu lah ada ditempat rita rasa ya mu lagi teruk kut allah lagi tahu kelemahan setiap hambanya so allah tahu rita kuat tu pasal allah bg dia lalui dan hadap semuanya dan allah juga tahu kalau dia bg mu lalui mcm rita habis semua stesen tv muka mu je tiap2 minggu so x payah tunjuk sangat yg mu ni org yg bajet2 matang setiap masalah lain story ya kalau x pun mu boleh je ckp pada media sosial dgn cara pada ayah2 yg diluar sana contohi la jejai habis cita pada rita bertabahlah sbb allah tahu kamu dan anak2 kamu kuat menghadapi dugaan ini pada yg belum kena berdoalah byk2 agar allah tidak bagi dugaan ni utk dilalui seperti rita dan anak2ya kalau x suka cara rita tolong tengok anak ya yg tidak dpt haknya sebagai anak yg ada ayah berbin kan aidil zafuan

  2. Tiong says:

    Stiap ibubapa yg brcerai prlu tahu tnggungjwb.. bapa seharusnya tidak dihalang utk berjumpa anak, nesti tanpa syarat.. bapa mesti diberi kebebasan utk bersama anak2nya & beri kebebasan by bapa utk bawa anak2nya beramah mesra & menjalinkan ukhwah dgn famili sbelah bapa…

  3. Akak Kantin 2.O says:

    Fasha dengan bekas mentua dah berbaik ehh..wahh..bagus la..dah xde saling membenci…Lepas ni sure famili jejai buat gathering Fasha boleh dtg dgn Aidil..Demi anak2 kan…Pertalian cucu dan atok xakan putus…

  4. Anonymous says:

    LAKI KO BAGI NAFKAH ANAK LEBIH DARI CUKUP BOLEH CAKAP CAM GITU…RITA NAIK TURUN MAHKAMAH TUNTUT NAFKAH ANAK… MESTI LA BANYAK BUNYI…… MEEENGONG…..

  5. Anonymous says:

    u kata anak2 x sepatutnya tahu masalah perceraiankn..tpi caya ckp saya ni suatu hari anak pasti tanya..” mengapa ayah ibu bercerai”..ko nk ckp apa…mmg lah tiada jodoh..ada sbb lain kan.

    • Anonymous says:

      anak yg masih kecil mmg x sepatutnya tahu masalah rumahtangga @ perceraian…bila dah baligh diorg akan tau melalui parents @ family members….diorg akan tanya sbb2nya….

Loading...