Perceraian Tidak Bermaksud Kita Harus Membenci – Fasha Sandha

Hiburan

Perceraian Tidak Bermaksud Kita Harus Membenci – Fasha Sandha

Walaupun sudah tiga tahun bercerai dan kini mereka sudah mempunyai kehidupan masing-masing, pelakon Fasha Sandha bagaimanapun menegaskan peceraiannya bersama bekas suami, Rizal Ashram Ramli ataupun Jejai bukanlah alasan untuk mereka saling membenci mahupun tidak memberikan kasih sayang sepenuhnya kepada dua orang anak mereka.

Advertisement

Menurut Fasha, ibu bapa harus melakukan yang terbaik untuk anak-anak agar mereka tidak menjadi mangsa keadaan.

Ramai peminat yang memuji hubungan baik yang terjalin antara Fasha dan Jejai. Mereka antara contoh ibu bapa terbaik dalam memberikan kebahagiaan buat anak-anak tersayang. Semoga silaturahim ini akan terus terjalin sampai bila-bila.

Kredit Foto : Aqo Imran

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

33 Comments

  1. Ryan n arjuna

    December 17, 2018 at 5:27 pm

    Sembang je lebih. mu dan nora dpt bekas suami yg baik ok la x perlu bersusah payah turun naik makamah nk tuntut hak anak2 aku rasa kalau mu lah ada ditempat rita rasa ya mu lagi teruk kut allah lagi tahu kelemahan setiap hambanya so allah tahu rita kuat tu pasal allah bg dia lalui dan hadap semuanya dan allah juga tahu kalau dia bg mu lalui mcm rita habis semua stesen tv muka mu je tiap2 minggu so x payah tunjuk sangat yg mu ni org yg bajet2 matang setiap masalah lain story ya kalau x pun mu boleh je ckp pada media sosial dgn cara pada ayah2 yg diluar sana contohi la jejai habis cita pada rita bertabahlah sbb allah tahu kamu dan anak2 kamu kuat menghadapi dugaan ini pada yg belum kena berdoalah byk2 agar allah tidak bagi dugaan ni utk dilalui seperti rita dan anak2ya kalau x suka cara rita tolong tengok anak ya yg tidak dpt haknya sebagai anak yg ada ayah berbin kan aidil zafuan

  2. Tiong

    December 17, 2018 at 3:41 pm

    Stiap ibubapa yg brcerai prlu tahu tnggungjwb.. bapa seharusnya tidak dihalang utk berjumpa anak, nesti tanpa syarat.. bapa mesti diberi kebebasan utk bersama anak2nya & beri kebebasan by bapa utk bawa anak2nya beramah mesra & menjalinkan ukhwah dgn famili sbelah bapa…

  3. Akak Kantin 2.O

    December 17, 2018 at 3:39 pm

    Fasha dengan bekas mentua dah berbaik ehh..wahh..bagus la..dah xde saling membenci…Lepas ni sure famili jejai buat gathering Fasha boleh dtg dgn Aidil..Demi anak2 kan…Pertalian cucu dan atok xakan putus…

    • Anonymous

      December 17, 2018 at 4:16 pm

      kalau btol y not. bagus doa awak tu. amin.
      bayangkan dalam majlis tu ada fasha-aidil ,nora-denim WOW!

    • Akak Kantin 2.O

      December 17, 2018 at 6:23 pm

      Nedim..bukan Denim…a.ahh kan..yang jejai jgk solo yolo…

    • Anonymous

      December 17, 2018 at 8:57 pm

      Boleh amek pic ramai2 kat tangga keramat sis ahahahha

    • Akak Kantin 2.O

      December 17, 2018 at 9:07 pm

      LoL…hahahaha…betol2…Tangga keramat lagi azimat…

  4. Anonymous

    December 17, 2018 at 2:57 pm

    LAKI KO BAGI NAFKAH ANAK LEBIH DARI CUKUP BOLEH CAKAP CAM GITU…RITA NAIK TURUN MAHKAMAH TUNTUT NAFKAH ANAK… MESTI LA BANYAK BUNYI…… MEEENGONG…..

  5. Anonymous

    December 17, 2018 at 2:22 pm

    u kata anak2 x sepatutnya tahu masalah perceraiankn..tpi caya ckp saya ni suatu hari anak pasti tanya..” mengapa ayah ibu bercerai”..ko nk ckp apa…mmg lah tiada jodoh..ada sbb lain kan.

    • Anonymous

      December 17, 2018 at 2:27 pm

      anak yg masih kecil mmg x sepatutnya tahu masalah rumahtangga @ perceraian…bila dah baligh diorg akan tau melalui parents @ family members….diorg akan tanya sbb2nya….

Loading...