Penyokong Kelantan Mati Dalam Pergaduhan Suku Akhir Piala Malaysia?

Trending

Penyokong Kelantan Mati Dalam Pergaduhan Suku Akhir Piala Malaysia?

penyokong kelantan dibelasah

PERHATIAN: Berita hari ini mengesahkan penyokong Kelantan tersebut mati kerana sesak nafas. BUKAN kerana pergaduhan atau dibelasah. Terima kasih.

Advertisement

Ini berita gila. Nasib baik kami mengambil langkah bijak untuk balik awal dari Stadium Shah Alam sebentar tadi. Khabarnya ada seorang penyokong Kelantan mati/maut dalam pergaduhan dengan penyokong Selangor semasa perlawanan suku akhir Piala Malaysia Selangor vs Kelantan di Stadium Shah Alam sebentar tadi.

Berita ini masih tak dapat disahkan sepenuhnya. Ada cerita yang menyatakan penyokong Kelantan tersebut meninggal dunia kerana sesak nafas ketika keluar stadium. Mungkin tak cukup oksigen sebab terlalu ramai orang di Stadium Shah Alam. Sesak sangat tadi. Sampai kami pun hampir-hampir menanggalkan baju ketika berada di sana.

Dengar ceritanya ada video penyokong Kelantan tersebut dibelasah sedang diedarkan di Facebook. Kami masih tak dapat mencarinya. Nanti kalau ada akan kami updatekan di sini.

Untuk makluman, perangai orang Malaysia masa tengok bola memang sangat-sangat teruk. Tak kiralah penyokong Kelantan ke, Selangor ke, memang hampeh. Mercun mesti ada. Baling-baling botol mesti ada. Siap ada laser tadi kat Stadium Shah Alam. Lepas tue memang compem akan gaduh. Sampai kami tak jadi tengok bola sebab lagi syok tengok orang bergaduh dari tengok orang main bola.

Kesimpulannya, orang Malaysia yang pergi tengok bola nie SEBAHAGIANNYA mentaliti dunia ketiga. Orang nak tengok bola sebab nak enjoy tapi dia datang memang sengaja cari gaduh. Apo ke jadahnya tue?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

126 Comments

  1. ray

    December 14, 2014 at 9:29 am

    kelantan standard la suka cari pasal….mulut org kelantan selalunya mcm puaka…menyemak je…satu malaysia dah tahu perangai buruk kebanyakan org dari kelantan nie…

  2. Allan

    April 14, 2013 at 7:05 pm

    Hello just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the images aren’t loading correctly. I’m
    not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different browsers and both show the same results.

  3. bro yakuza

    October 11, 2012 at 11:23 am

    apa lah yg nk korong salah kan 1 sama lain kalau dtg nk support pasukan masing2 terus kan tapi jgn nk tuduh org laian yg wat salah .1 mentaliti korang kena ubah kalau pasukan kalah ke menang jgn emosi`nie bila kalah bakar stadium. terbalik kan bas dan terbalik kan trak polis ni angkara siapa.1 lagi siapa kata penyokong klate gi negeri lain x ada baloh nipu la weyyyyyy demo gi a setar pecahkan cermin bas. gi s alam gocoh dgn pyokong slgor. gi pulok k tgganu wat hal dgn pyokong tgganu gapo dio x ado baloh.wal hal terengganu jiran dgn klate napo mesti baloh ??????????????????????????????fikir fikir kan dan last sekali utk pengetahuan penyokong fanatik yg xada tamadun .kenapa mesti nk salahkan pembangunan di negeri slgor .itu semua hasil pemikiran dan perubahan yg di mahukan oleh rakyat negeri slgor.bkn mohon rakyat negeri lain yg majukan slgor .rakyat slgor mengalu galukan orghe negeri lain mai negeri slgor utk memberikan taraf hidup yg sempurna .jadi jgn bercakap mengunakan lutut atau nafsu berfikif seblum bercakap ?????kaji dulu negeri masing2 kenapa negeri korang yg x mahu pembangunan okeyyyyyyyyyyyyyyyyyyy renungkannnnnnnnnnnn bro yakuza

  4. games bola

    October 8, 2012 at 7:52 pm

    Hello, Neat post. There’s a problem along with your web site in internet explorer, could test this? IE still is the market leader and a good section of other people will leave out your fantastic writing because of this problem.

  5. Cebu Professional Photography

    October 4, 2012 at 1:20 pm

    I used to be suggested this website via my cousin.
    I’m now not certain whether or not this put up is written by way of him as nobody else know such specific approximately my difficulty. You’re wonderful!
    Thank you!