Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Penyanyi Santesh Mohon Maaf, Tiada Niat Hina Bendera Malaysia

Baru sahaja ingin dikenali, penyanyi Santesh yang popular dengan lagu Amalina dikecam teruk apabila  memakai baju dengan lambang Jalur Gemilang tetapi membuang bahagian bulan sabit dan bintang dan digantikan pula dengan corak tanda hashtag (#) berwarna putih ketika muncul dalam program hiburan di TV3.

Advertisement

Santesh menerusi akaun Instagramnya memohon maaf atas kesilapan yang beliau lakukan dan menjelaskan beliau tidak mempunyai niat untuk mempersendakan bendera Malaysia.

Sebenarnya baju itu adalah hadiah pemberian seseorang kepada Santesh, beliau juga tidak sangka ia akan menimbulkan isu besar.

Pada masa yang sama, beliau berjanji akan lebih berhati-hati dalam berpakaian dan memastikan perkara seperti ini tidak akan berulang lagi.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. Anonymous

    January 9, 2019 at 2:13 pm

    kelapa hotak kau chill..nasib kau nanti..tahulah kat mana kau duduk…beda remeh tu jadi besar…bingai..

  2. Anonymous

    January 9, 2019 at 2:10 pm

    sial punya manusia..dah kau tu paria,,,boleh pulak..kau buang lambang Bulan Bintang – menunjukkan Agama Islam sebagai Agama Rasmi negara Malaysia..dah lah kau bertuah tinggal kat sini..kalau kau rasa nak tunjuk protes..pergi balik negara kau India keling bangang tu le…
    Tak sedar lagi..bangsa Melayu..siki demi sikit Malaysia baru ni tunjuk belang..tapi kabur lagi mata kauorang..bangkitlah…

  3. nana

    January 9, 2019 at 1:20 pm

    releks la, sekurang2 nya dia tak la bodoh sombong mcm fasha sendat dan liyana poyo. dia terus minta maaf. tak ada nk dalih2 pastu nk tegakkan benang yg basah. tak yah sampai tahap nk kutuk dia paria ke, suruh balik india ke. teruk la org melayu ni. lg pun selama ni dia jenis ok je, cuma kali ni dia tak sangka benda tu sensitif sgt walaupun niat dia nk hargai peminat. so chill la.

    • Anonymous

      January 9, 2019 at 1:30 pm

      agree

    • Anonymous

      January 9, 2019 at 4:21 pm

      chill?? kat thailand sah2 ko kena penjara seumur hidup dik hanya sbb hina benda. ko hina raja kena bunuh kat sana.
      sah..budak2 weechat la ni. budak2 ni mana tau erti patriotik.

    • Anonymous

      January 9, 2019 at 8:24 pm

      Bagi aku santesh ni mmg xberniat. Dia tak berapa cerdik mcm tv3 untuk faham dan perasan maksud tersirat/tersembunyi kat baju tu.Tapi kalau si Namawee tu sampai sekarang aku xleh nk maafkan dia lagi.

    • Gem

      January 10, 2019 at 9:16 pm

      Itu thailand bukan malaysia
      Malaysia still ada akal, silap pasal bendera pun nak hukum penjara seumur hidup nak bunuh org baik ko patah balik ke zaman batu

      Benda mcmni pun nak kecoh. Setakat design baju means ko patriotik? Bodohnye lah. Malaysia naik ke bulan, malaysia belajar tinggi2 bla bla naikkan nama malaysia, malaysia negara maju aman damai. Thats how patriotism works nowadays. Setakat pakai baju bendera malaysia hari2, tu lembu pun blh buat

  4. faraj

    January 9, 2019 at 12:51 pm

    “TV3suku bukan adri Azali lagi Tak btol ker…???” (Tak Reti napis)…Bodo TV3suku..!!

  5. ANAK MALAYSIA

    January 9, 2019 at 12:31 pm

    masa alif syukri ejek u hitam, kami semua tak kira bangsa back up u la santesh.
    takkan kat ctu u tak nampak how unite rakyat malaysia. ni u buat mcm ni…u tak sensitif.
    mana2 rakyat malaysia yg sayangakan malaysia akan awal2 koyak la baju mcm tu. penghinaan tu. kita negara yg beraja, bulan bintang tu la lambang agama rasmi dan institusi raja. sapa2 tak suka …sila NYAH dr MALAYSIA.

Loading...
To Top